Ik vind het heel goed wat je gedaan hebt. Hopelijk heeft het impact gemaakt op die vrouw dat een andere volwassen vrouw er iets over zei! En ik vind het ook heel knap dat je het durfde omdat het blijkbaar heel bedreigend was, terwijl je je dochtertje bij je had en ook nog zwanger bent ook.
Ik weet niet ofhet een optie is, maar ze kunnen toch evt met het nummerbord( die had je toch?) haar adres achterhalen? Kun je dan niet alsnog amk( anonniem meldpunt kindermishandeling) bellen? heb geen idee hoe dat werkt, maar wie weet lukt dat
Nee die heb ik juist niet. Dat is het jammere. Ik schreef al eerder dat ik niet eens zeker weet of ze überhaupt met de auto was. Anders had ik zéker haar kenteken doorgegeven aan de politie. Ik had dus ok gehoopt dat ze in de auto zou stappen, maar ze liep juist van de auto's weg...En ja, het kenteken doorgeven van de auto waar ze naast stond is veel te riskant, stel dat het niet haar auto was? Leek ook niet trouwens, want dat was best een dure auto en zij zag er echt heel armoedig uit....
Je kan morgen altijd de politie even bellen met je verhaal en zo advies inwinnen. Misschien hangt er toevallig een camera?
Achgossie... dat arme manneke. Ik zit echt met tranen in mijn ogen. Dapper hoor dat je op die maniak bent afgestapt en misschien helpt het ook wel dat je haar ermee geconfronteerd hebt. Je had de politie kunnen bellen, maar die konden er - gezien de gebrekkige informatie - misschien ook niet zoveel mee. Daar zou ik niet mee zitten hoor. Jemig, ik twijfel soms best aan mijn moederschap... maar als ik dit hoor...
Gewoon bellen met de politie en doorgeven wat je hebt gezien. Weet niet waar je woont en welk politiekorps het betreft, maar wij zouden hiervan een melding opnemen in ons systeem. Wie weet zijn deze mensen al bekend bij de politie en kan jouw melding een net dat ene zetje zijn wat nodig is om het gezin nauwlettend in de gaten te houden. Ps. Petje af voor je betrokkenheid! Je hebt goed gehandeld door de verhitte toestand te doorbreken met jouw goede bemoeienis. Chappeau!
Ik zou alsnog de politie bellen hoor! Heel goed dat je hebt in gegrepen. Zouden meer mensen moeten doen! Maar op 1 of andere manier gaan mensen in een groep zich zo raar gedragen en dan durven ze weinig. Zo heb ik een paar maanden geleden in gegrepen toen een groep jongens 1 ander jochie aanvielen. Grootste kemphaan bij zijn strotje en het was afgelopen ( ze waren stiekem heel bang voor zo'n boze moeke, kinderen waren er trouwens niet bij ). Maar goed, daar stonden ook 4 mannen bij te kijken en niets te doen.
Ik ben het wél met je eens hoor! Goed van TS dat ze er wat van zegt, maar als je er al wat van durft te zeggen, is de stap toch juist minder klein om de politie te bellen? De politie MOET er wat mee doen. Tegenwoordig kun je iedereen aanklagen op een pak slaag, of dit nu op de voetbal gebeurt of in een discotheek, dit moet dus ook gewoon behandeld worden, helemaal wanneer het om kinderen gaat en er zoveel getuigen bij staan. Ik snap dus ook niet helemaal waarom je niet gebelt hebt. Niet om je een schuld gevoel aan te praten hoor. Maar ik had misschien nog eerder gebelt, dan met zo'n psycho in discussie te gaan. Hopelijk was dit een 1 malige knak van moeder, al vrees ik van niet! En anders hoop ik dat er iemand anders heeft gebelt voor dit arme ventje. Laat ik er nog wel even nadrukkelijk bij zeggen, dat ik het wel knap vind dat TS er wat van heeft gezegt!!
JIJ ZEGT HET ik dacht het... Ik vind het taalgebruik in combi met die agressie beangstigend...ik weet niet of ik dit zou kunnen loslaten in mn gedachten....
Tjee meid, echt superknap dat je, zelfs met je dochter in je armen, dit gestoorde mens hebt aangesproken! Wat vreselijk voor dat ventje! Ik zou het idd toch melden bij de politie, misschien weten hun waar er in die buurt camera's hangen... Sterkte, deze ervaring zal je ook wel ff bijblijven denk ik (ik was een keer totally shocked toen een moeder een kind in de winkelwagen smeet dus laat staan dit!) Liefs,
meis hartstikke knap van je de rest stond er dus duidelijk weer alleen voor leedvermaak.... en de politie doet niet zoveel als je t kenteken had gehad had je eventueel meldpunt kinder mishandeling of jeugdzorg kunnen bellen zo´n kind moet weg bij zo´n gestoorde
vind het ontzettend knap dat je dr hebt aangesproken! Werkelijk dikke pluim voor je! Ook frustrerend dat je niet meer kon doen. Als je nou idd wist welke auto van haar was had je wat kunnen doen. Nu sta je compleet machteloos een hele schrale troost is is dat ze het waarschijnlijk wel vaker zal doen en dat dan iemand haar herkend ofzo en zo wel de politie kan in schakelen of beter nog dat je haar hebt kunnen bereiken met je aanspreekactie en dat ze zelf hulp gaat zoeken.
Ik geef je ook een dikke pluim dat je haar aangesproken hebt, respect wat daar is wel lef voor nodig!! (meeste mensen doen niks) Tja je had haar kenteken kunnen noteren, maar daar moet je dan wel aan denken op zo'n moment. En daarbij hoeft het niet per definitie haar auto te zijn.
Ik wou net zeggen de meeste mensen durven er geeneens wat van te zeggen dus dat zijn pas de lafaards! Je hebt goed gehandeld hoor, soms kan je niet meer doen helaas...
Hai! Nou, ik probeer dus alsnog de politie te bellen (die opmerking van de camera's vond ik een hele goede!) maar ze nemen gewoon niet op Ik bel nu voor de 2e keer 0900 8844 en ik krijg gewoon geen gehoor. Ik weet dat dit een bekend probleem is bij de politie, maar dit is de eerste keer dat ik er zelf mee geconfronteerd wordt. Tjeetje zeg...straks nog maar eens proberen... (waar gaat dit heen in deze wereld, bah...)
Heb niet alles gelezen maar wilde even reageren.. Ik vind dat je echt goed gehandeld hebt hoor! In je eerste stukje dacht ik eerst; iedereen, inclusief jijzelf, staat te kijken en niemand doet iets? Maar toen ik las dat je op haar af bent gestapt veranderde dat de zaak wel even! Echt petje af hoor, ik durf niet te garanderen dat ik in jouw situatie hetzelfde had gedaan! En tja tuurlijk denk je achteraf van had ik toch maar gebeld maar in het heetst van de strijd denk je er nu eenmaal niet zo helder over na als achteraf. Bovendien hadden ze waarschijnlijk toch niet ter plekke actie ondernomen. Wel echt super dat je nu alsnog belt!