Ik vind het super wat je hebt gedaan. En dat je niet gebeld hebt snap ik ook, er gaat zoveel door je heen op dat moment. En dan denk je vaak achteraf van had ik dit of dat maar gedaan.
Ik vind je echt een held, petje af hoor!! Ik kan me voorstellen dat je op dat moment ook even niet weet wat je moet doen en dat je toch je mond open trekt tegen zo'n mens vind ik echt lef hebben!
Echt super dat je in hebt gegrepen, want de meeste mensen blijven staan en kijken en doen verder niets! Ik zou alsnog de politie gebeld hebben en ofwel even gewacht hebben om hen die dame (nouja, dame? ) alsnog even aan te wijzen, ofwel het kenteken van de auto door hebben gegeven, zodat zij uit konden zoeken om wie het ging. Maar ik ben dan ook vanuit mijn werk crisissituaties gewend... Snap heel goed dat je daar op dat moment helemaal niet aan gedacht hebt!
tuurlijk had je dit en had je dat enz... Maar op zo een moment gaat alles zo snel en je bent ook nog eens flabbergasted natuurlijk. Nee hoor,neem jezel niets kwalijk. Doe dat maar bij de omstanders
Arm kind .. Wat een vreselijke moeders bestaan er zeg.. Ik begrijp echt niet hoe je zo kan omgaan met je eigen kind.. TS; Ik vind het heel knap van je dat je (met je dochter erbij) toch hebt weten te handelen! Je hebt van die mensen die alleen maar staan te kijken, daar heb ik zo'n hekel aan.. Dat je de politie niet hebt gebeld begrijp ik eigenlijk wel, op dat moment gaan dingen snel en weet je niet wat je moet doen. Daarnaast weet ik ook niet wat de politie zou doen..
ik vind het super knap dat je gereageerd hebt!!! en tja achteraf kun je vanalles bedenken...goed ook dat je nu probeerd de politie te bellen...toppie wij waren een aantal weken geleden op een parkeerplaats bij een kleding/sportzaak. wij stapte in en de vrouw naast ons stapte uit...ze had haar baby in de maxi cosi in de auto...en ze liep weg owjee handrem vergeten dus ze gaat gauw haar auto terug in en zet hem erop...en wederom loopt ze we...de winkel in...zonder baby... dus mn man en ik kijken elkaar aan o van...serieus???? dus we bleven een beetje treuzelen...ons kindjelief in de autostoel...buggy in de achterklep...ff een broodje opgegeten in de auto...moeders nog steeds inet terug (is ook niet een winkel waar je ff in en uit vliegt) dus mijn man zegt nu is het genoeg...loopt de winkel in maar die is mega dus ja hij zag die vrouw niet...hij naar de caissieres doorgegeven...die vonden het vreemd maar deden er niet zoveel mee..(jonge meiden...ben ik zelf ook maar wel 1 met een peuter ) dus wij zijn naast de auto blijven staan..na ongeveer een 20 minuten kwam de dame naar buiten...ze vraagt wat we bij haar auto doen...dus mijn man uitgelegd dat hij het echt niet oke vind dat je je baby in de auto laat...wat er allemaal had kunnen gebeuren...oke was geen hete dag maar je kind kan stikken, er kan een auto in je auto knallen..je auto kan in de fik vliegen, een gek kan je kind kidnappen...zoal niet meer...die mond van die moeder viel steeds verder open...hier had ze niet over nagedacht en waar ze heteerder nog weglachte werd ze nu toch wel een beetje zenuwachtig....ja was haar verklaring: die maxi cosi is zo zwaar nouja hoop dat ze het begrepen heeft en het nooit meer doet...ook niet wanneer het beebje wat groter is en zwaarder...twas nu nog niet zo oud...dus zij hoppakee kind eruit en weer terug de winkel in... weet dat dit maar iets heel kleins is in vergelijking tot jou verhaal maar wil maar aangeven dat het altijd nut heeft om je mond open te trekken....sommige mensen weten echt niet beter... hoop dat de police er iets mee kan if je ze nog eens ziet en alsnog kan bellen gped gedaan van je
Zo, ik heb de politie gebeld. Ze hebben er een melding van gemaakt, ik moest haar signalement opgegeven. Maar tjsonge, wat is dat dan moeilijk zeg...eerlijk gezegd zou ik haar denk ik niet 1-2-3 meer herkennen. Kun je nagaan hoe onbetrouwbaar getuigenverklaringen dan zijn. Mochten er nog andere meldingen bekend zijn gaat de politie mij misschien wel bellen. Zo...pfff...
Goed van je hoor!! Knap dat je erop af bent gestapt..dat arme jongetje..wat denkt dat mens wel niet!!
Jeetje Juenco, ik vind het knap van je. Zelf ben ik er ook één die er wat van zou zeggen maar er zijn zat mensen die dat niet doen. Respect. Trillen op je benen zeker? Ik had ook niet meer gedaan, ja misschien eerst filmen, want mijn mobiel kan dat wel Wat je ook kunt doen is omstanders erbij betrekken, dan heb je meer backup en achteraf meer getuigen. Als er al eentje langer stond te kijken weet die misschien wel uit welke auto ze kwamen. Maargoed, dat is voor de volgende keer.... Die er hopelijk niet komt.... Goed gedaan hoor meid!
ik vind dat je trots op jezelf kan zijn dat jij igg toch wat hebt gedaan!!! en een volgende keer miss kenteken noteren (of opslaan in je tel)
Ik vind het heel goed dat je er wat van gezegd hebt! En het is echt zinloos om achteraf te zeggen "Je had..." Ja, klopt, dat had inderdaad, maar als je zoiets meemaakt wat je totaal niet verwacht en je staat te trillen op je benen... Goed dat je in ieder geval IETS hebt gedaan. Je zou de politie alsnog kunnen bellen om te vertellen wat er gebeurd is. Vraag naar de wijkagent. Mogelijk is het een gezin dat al bekend is bij het zorgteam van de wijk en herkent de wijkagent iets in jouw beschrijving. Of misschien zijn er meer mensen die het gezien hebben en die (achteraf) wel een melding hebben gedaan, misschien wel met kenteken. Dan hebben ze in ieder geval een extra getuige.
nou meid vind dat je echt goed heb gehandeld vooral als de rest staat toe te kijken maar ik was echt niet zo netjes gebleven denk echt dat ik ze al van der stokkie had geslagen je doet toch je kind zo iets niet aan jeetjes wat een gestoord wijf is het ook zeg pff ben blij ik het nog nooit heb mee gemaakt en meid je moetj niet schuldig voelen dat je de politie niet heb gebeld je werd overvallen door dit voorval logisch ook eigenlijk pff wat een schrik moet je met je hebben mee gedragen
Top dat je de politie nog gebeld hebt! En fijn dat ze er een melding van gemaakt hebben en ergens hoop ik dat ze er meer hebben en haar op kunnen sporen en hulp kunnen bieden (nouja de politie dan niet maar dat ze de juiste instanties kunnen inschakelen) Echt top hoor wat je voor dat joch gedaan hebt! Zouden er VEEL MEER moeten doen!!
oh zou ook echt laaiend zijn als ik dat zou zien, maar ik vind het top dat je haar erop aangesproken hebt, en ik kan me heel goed voorstellen dat je op dat moment anders handelt dan wanneer je er achteraf over na gaat denken.. op dat moment giert de adrenaline door je lijf en handel je nou eenmaal vaak anders omdat je niet eerder in die situatie gestaan hebt.. voel je niet schuldig, jij hebt als enige WEL iets gezegd.... en dat terwijl je met je dochter in je handen stond EN zwanger bent, petje af! hopelijk komt er nog een melding binnen van iemand of kunnen ze naar aanleiding van camera's iets achterhalen.. arm kind .. precies wat anderen al zeiden als ze dat al in het openbaar doet, wat zal ze in godsnaam achter gesloten deuren doen met het manneke hoop voor het manneke dat er snel hulp komt..
je had politie moeten bellen voor haar neus!! wat een wijf zeg ; kankerhond?? snap dat echt niet hoe je zoiets je kind kan noemen damn ..politie doen er wel wat aan denk ik..weet niet hoe in nl is maar in hier in uk wordt het wel streng serieus genomen..! zoals iemand al zei..als ze zoiets op straat doet wie weet wat ze achter gesloten deuren doet
Wat heftig zeg! Inderdaad de politie bellen was de beste oplossing geweest. Misschien wordt dat kind vreselijk mishandeld.. al had ze dat al laten zien. Jammer dat je er niet meer achter kan komen wie het is. Misschien kom je haar de volgende keer wel weer tegen?
Ik krijg er trouwens de rillingen van ik moet er niet aan denken om mijn kind dat aan te doen of zo iets te gaan zeggen. Die vrouw is echt niet in orde en moet zich heel erg snel na laten kijken!!