hoii allemaal ik heb gister de voetje van youame opgemeten en dat was 10 cm nu kijk ik op internet wat vaak de maat moet zijn bij de leeftijd heeft ze nou kleine voetjes ze wordt morgen 1 dit is de site http://www.lannis.nl/maattabel.html
poeh ik weet het niet meer mijn zoontje liep op zn eerste verjaardag maar welke maat hij toen aan had poeeeeeeh geen idee hij had wel grote voeten dat weet ik nog wel
Ja, mijn man heeft van megastampers. Echt waardeloos, ga maar eens leuke schoenen in die maat zoeken. Je kunt altijd naar een speciaalzaak, weinig keuze en je bent altijd duurder uit. Maar die stond als baby al bekend in het ziekenhuis als 'die met die grote handen en voeten'. Geloof niet dat ze van Robin zo enorm zijn.
hoe heb je de voetjes gemeten? het beste is als het staat op de vloer ff een omtrek maken en dan meten.....
ik heb van de hak tot puntje grote teen gemeten maar op de site staat dat 0 tot 6 maand al 11,75 is maar idd kleine voetjes is id wel beter dan die big foot begon me beetje zorgen t emaken
Nou hier ook een meisje wat op ini mini voetjes leefd hihi. Sam is bijna 16 maanden en heb ze toevallig gister opgemeten omdat ik nieuwe slofjes wilde bestellen. 9.5 cm. Denk dat ik nog maar blij mag zijn dat ze nog niet loopt. Zou denk ik erg lastig worden om stevige schoentjes te vinden.
Gister Teun zijn voetje ff op gemeten en met 9.5 mnd heeft hij er al 1 van 11.5 cm...maatje 19 dus al.......waar gaat dat heen?
Hier eentje die op grote voet leeft Heb net even gemeten 10 cm. Zijn nichtje is 6 mnd ouder en heeft kleinere voetjes.
Jaime wordt volgende maand een en toevallig heb ik dit weekend haar voeten opgemeten (had dure schoenen maat 18 gekocht en die leken ineens te krap).. Haar voeten zijn ongeveer 10,5 cm. Ikzelf heb maat 36/37 en mijn man van 1.93 heeft maat 43. Ik zou je geen zorgen maken. Idd beter dan hele grote voeten
Sam heeft ook groter voeten hoor die zit bij roosjes net in de L en M gign tot 11 cm. Sam wordt over een maand 1. Reken er wel op dat de voetjes ineens heel veel groter worden als ze gaan staan enzo. Ze zakken dat echt heel makkelijk 1-1.5 cm uit! Voordat Sam gign staan kon hij de M makkelijk nog aan en nu in 2 weken zijn ze echt te klein