ik ben nu een week bezig met ovulatietesten en heb sinds donderdag 2 testen gehad met een licht 2de streepje, niet donkerder dan de teststreep nu heb ik net weer 1 gedaan en nu is het 2de streepje bijna niet te zien. heb ik dan mijn eisprong gehad? ik snap het niet meer
Je hebt je eisprong nog niet gehad (volgens de testen). Test je 's middags? Ik zou nog even doorgaan met testen.
nee ik twijfelde, want mijn temp is wel omhoog gegaan. ik temp sávonds rond 7 uur, dan kom ik thuis van het werk, alleen vandaag niet, vandaag was om een uurtje of 12.
Hoe lang is je cyclus normaal? Ik heb ooit wel eens een ei gehad op dag 26...dus gewoon even nog doortesten!! kan best dat je ei wat later is, en je cyclus dus iets langer deze keer. Had met cyclus van 32 dagen soms mijn ei ook pas op dag 21...
Tempen moet je elke ochtend doen, voordat je opstaat. S avonds tempen heeft geen enkele zin...dan ben je in beweging en dat heeft invloed op je temperatuur.
tempen doe ik elke ochtend om dezelde tijd, en die is nu nog hoog en de ovutesten heb ik nu alleen maar 1 streep, de 2de die ik eerst zag is nu weg.vindt het erg verwarrend.
ik test s'avonds, alleen zaterdag heb ike r 2 gedaan. smorgens en savonds. als je kijkt op mijn foto dan is die van 10 mei het duiselijkste en vanaf de 10de is mijn temp ook gestegen, dus weet niet zo goed waar ik vanuit moet gaan, want heb net ook een testje gedaan en er is nu helemaal geen 2de streepje te zien.