Nou normaal zou ik vandaag nog n keer een test doen maar ben eergisteren behoorlijk geschrokken ik heb nu al 3dagen bloedverlies. Wel zonder buikpijn maar toch. Ik heb al de ha gebeld en die zegt dat ik moet afwachten en de natuur zijn gang moet laten gaan. Dus en nu aant duimen draaien. Zelf nog steeds niks gehoord van het ziekenhuis. Hopelijk wel naar het weekend. Als we berekenen via de ha ben ik vandaag 5weken.
Dankje, vandaag ziekenhuis gebeld mag de 25ste echo laten maken, ppfff duurt nog lang maar heb er toch n week vanaf gesnoept was pas anders 2juli pas aan de beurt.
Wanneer was je eerste positieve test dan? Dat duurt wel nog lang tot die echo..maar ga er vanuit dat het goed gaat!! Sterkte
3juni heb ik mn test gedaan die positief was. Was toen 4dgn over tijd. En ja ik weet maar ze zeggen ook omdat ik zo vroeg ben dat ze dan zowiezo niet veel op de echo kunnen zien. Er is noggeen hartactiviteit. Kunnen dan voornamelijk een vruchtzakje zien. Ze zeiden aan de telefoon dat het ook innestelingbloed kon zijn. Omdat ik geen stolsels er bij had. En geen buikpijn.... Ppfff begin nu wel beetje buikpijn te krijgen. Hoop dat deze uppendup blijft plakken. Maar ben bang, vandaag nog steeds bloedverlies. Anders afwachten na het weekend en kijken als ik dan toch nog eerder kan.
Hee uppendup! Ik lees je verhaal en wil je graag een goed verhaal laten horen met bloedverlies! Ik ben nu 10 weken zwanger en heb de eerste twee weken alleen maar bloedverlies gehad.. Soms zoveel dat ik eigenlijk al dacht dat het mis was! Uiteindelijk met 5 weken een echo gehad, maar dan ga je nog onzeker weg omdat je alleen maar een zwangerschapsring ziet. En het bloedverlies had ik nog steeds :-/ met 7 weken weer een echo gehad (toen was het bloeden net een paar dagen afgelopen) en we zagen een heel lief klein mini mensje met een mooi kloppend hartje :-D nu had ik afgelopen maandag weer bloedverlies en mocht ik gelijk voor een echo komen en gelukkig was alles goed!! Lag allemaal mooi op schema met het termijn en het hartje klopte krachtig! En nu nog steeds heb ik met afvegen bloed! Ma weer een echo gelukkig! De eerste weken met mijn bloedverlies heb ik er ook echt buikpijn bij gehad en ook stolsels verloren.. Heel vervelend en heel naar! Je wordt er zo ongelofelijk onzeker van Ik ga je vast voorzichtig feliciteren met je zwangerschap! Het kan dus, zoals in mijn geval, ook goed gaan met bloedverlies! Ik hoop dat dat bij jou ook aan de orde is! Het kan ook heel goed een innesteling zijn, of als je ontlasting hebt gehad, geniest hebt of gemeenschap hebt gehad dat je bloedingen hebt! Bij mij os er tot nu toe nog niet echt een reden voor gevonden, maar zolang mijn ukkie het goed blijft doen.. Al blijft het onzeker! Succes met alles, ik ga voor je duimen dat het goed blijft gaan!!
Vandaag behoorlijke bloedverlies, heb net gebeld en mag donderdag voor de echo, zelf ben ik bang dat het mis is. Maar geef de hoop nog niet op. Probeer me staand te houden met het idee zolang ik og geen vruchtje vind ben ik nog gewoon zwanger
En vedank voo je verhaal deed me ook goed om het te lezen dat ondanks bloedverlies toch nog gewoon de zwangerschap voor gezet kan worden
Spannend donderdag!! Ik ga voor je duimen! Wij hebben gisteren het hartje weer gehoord en heb nog steeds bloedverlies!! Hoop zo voor je dat het goed is! X
Snik, net het vruchtje verloren en meegenomen na de huisarts en hij heeft het bevestigd heb net een miskraam gehad. donderdag wel nog naar het ziekenhuis voor een controle echo en om te zien dat het een complete miskraam is.
Och jee sterkte meid!! Wat een naar bericht! Ff goed aan jezelf denken en goed verwerken!! Als je je verhaal kwijt wilt.. Knuffel
Aah wat naar! Sterkte gewenst! Heb helaas gisteren hetzelfde meegemaakt en vandaag bij de vk geweest. Rustig aan doen en veel over praten!
Jeetje, sterkte meid! Wat moet dat naar zijn! Hopelijk laat de echo een mooie schone baarmoeder zien zodat je niet gecurreteerd hoeft te worden!
dankjullie wel ook heel veel streke voor winddanser net weer een weeen gevoel gehad en moest plassen tja je kunt het bijna raden denk weer een vruchtje zag iets diep in de toilet maar kan ook stolsel zijn dus zaklamp er bij maar durfde niet verder te kijken. ja hoop ook dat donderdag alles schoon is. ga nu lekker de bank op met een deken. manlief zorg voor de kids en voor het eten. tis toch een poeppie  en voor alle dames die zwanger zij nog gefeliciteerd xxxx
Nou net terug. Van de echo, baarmoeder is helemaal schoon en leeg. Nu het even de tijd gegen om het te verwerken. En benieuwd hoelang het deze keer allemaal duurt. Wens iedereen die zwanger is een goede zwangerschap en voor iedereen die asnt proberen is heel veel suc6. Xxx