He wat vervelend zeg! Maar wel fijn om te horen dat het qua pijn mee viel. Krijg je de andere hystero dan wel onder narcose? En was een nacurettage geen beter idee? Verdorie ik begrijp dat je door wilt en dan ook nog zo onwijs lang moeten wachten sterkte!
Dag Tosti, wat apart dat ze dan niet gecuretteerd hebben. Of is daar een bijzondere reden voor? Echt heel erg frustrerend dat je nu bijna een maand moet wachten. Waarom in godesnaam? Kun je niet af en toe bellen of ze een plekje tussendoor hebben? Of naar een ander ziekenhuis? Fijn dat de pijn meeviel trouwens. Ik heb er 4 ondergaan, waarvan twee therapeutisch (ook zwangerschapsresten en de tweede keer Asherman), en vond ze echt niet pijnlijk. Nam ook naproxen. De zes curettages zonder narcose vond ik zelf heel wat vervelender. Sterkte.
Denk geen curretage omdat het niet heel ernstig is. Op de echo donderdag was er iets ze zien van 5 bij 15 mm. Ja ik ga wel proberen of ik eerder kan of naar een ander ziekenhuis. Heb het gevoel alsof ik nooit meer zwanger ga worden en nooit kinderen ga krijgen. Word er echt moedeloos van. Hoe snel werd jij ongesteld na zon onderzoek Maria? En ben je daarna nog zwanger geworden?
Dat is ook niet heel klein, maar ze zouden dat er toch zo uit moeten hebben kunnen vissen... Ik zou echt voor een second opinion gaan. Ik werd een maand later ongesteld. Mijn rest produceerde nog hcg, vandaar. En ja, daarna heb ik mijn dochter gekregen. Ik kan me je gevoel nog heel levendig herinneren, het duurt maar en het duurt maar, zo veel tegenslag... maar het kan echt goed komen! Sterkte.
Ik kan me er ook heel goed in verplaatsen. Tosti ik was 4,5 jaar bezig toen ik mijn eerste mk kreeg en ook een lange nasleep had dankzij een partiële mola. Maar gelukkig was ik 6 maanden later zwanger van mijn dochter. Helaas zijn er geen garanties en is er weinig wat ik kan zeggen om deze lijdensweg draaglijker te maken, behalve dan dat er hoop is en dat er meerdere vrouwen zijn die zich voelen zoals jij en dat we er zijn om je te steunen! Knuffel!
Hi Tosti123, Ik heb helaas een geschiedenis van vier missed abortions achter elkaar, en 6 curretages (waaronder 2 keer curretage vanwege restweefsel) En ik heb na deze verdrietige jaren een gezonde dochter gekregen. Blijf hopen echt het kan!!
jeuj! heb een ander ziekenhuis gebeld of het daar eerder kon en nu kan ik waarschijnlijk volgende week daar al terecht
Nee ik ook niet. De mevrouw in Zwolle was echt super aardig! En wilde me meteen heel snel helpen. Ze zei dat ze vandaag alle info over de operatie etc door moesten faxen naar hen. Toen ik dat vroeg aan het andere ziekenhuis wisten ze niet of dat vandaag nog ging lukken. Daarna had ik zwolle weer aan de telefoon en zei ze dat dat vandaag echt wel kon en dat ze zelf nog wel zou bellen dat is pas service!
Ik heb in juni 2014 een scopie gehad en ik vond het niet pijnloos maar wel te doen. Ti's meer een zeurend gevoel. Je baarmoeder stribbelt gewoon ff tegen als er iets ingeschoven wordt. Goed ontspannen en je op je ademhaling focussen scheelde bij mij een hoop. Succes 👍
Zwolle is een heel fijn ziekenhuis! Voor zover een ziekenhuis fijn kan zijn... Maar in ieder geval zijn onze ervaringen daar goed. Succes en sterkte!
Bij deze hysteroscopie kan ik kiezen tussen een ruggenprik of narcose, wat raden jullie aan? Ik werd vanmorgen gebeld en heb vrijdag de afspraak al staan
Als je moet kiezen, zou ik een ruggenprik doen. Al vind ik zelf verdoving echt niet nodig bij dit onderzoek. Ik heb er zelf 5 ondergaan zonder verdoving, waarbij ze hij 3 weefsel hebben verwijderd.
Maar dit is een therapeutische niet de diagnostische. Gister had ik de diagnostische en daarbij had ik alleen aleve geslikt.