Heb ze niet horen praten over andere dingen die ze tegen kwamen. Alleen restweefsel. Heb helemaal geen pijn en ook geen bloed meer, ben benieuwd of er nog bloed gaat komen.
Ik heb 3 weken terug een diagnostische hysteroscopie gehad ivm restweefsel. Heb er niks van gevoeld. Alleen een heeeeeeel klein super licht klein krampje toen ze daadwerkelijk de baarmoeder mond in gingen. Stelde echt niks voor. En ik had niet eens pijnstilling ingenomen. De therapeutisch hysteroscopie heb ik uiteraard niks van gemerkt. Die was namelijk onder algehele narcose. ..
Als ik ooit weer de therapeutische moet doen ga ik denk ik die keer wel onder narcose haha, vond het niet echt prettig allemaal.
Zo heb bloed testen gedaan vandaag stuk of 14 buisjes incl voor stolling. En donderdag ook nog vitamine B6, B12, D en E en glucose. Ben zooooo benieuwd of er wat uit komt.
hi tosti ik gisteren een hysteroscopie gehad om restweefsel weg te halen na cytotec dat mislukt was. Vruchtzakje wel weg maar weefsel a 3 bij 2,5 cm niet (terwijl ze in vorige ziekenhuis zeiden ziet er prima uit mevrouw). ging maandag voor 2nd opinie en vragen stellen en dan lig je ineens woensdag op de ok. Ze hebben merendeel weg kunnen halen zo en stukje via vegen (curettage) maar geen volledige curettage. Ik weet het verschil niet goed, maar de kans op verklevingen is zo toch wel kleiner? Nu hopen dat ik ongesteld word over weekje of 5 en daarna weer verder kan. Mag ikv ragen waarom jij voor iui gaat tosti? Iets gevonden bij jou of puur door de miskramen? want ik moet blijven proberen en maar terugkomen zeg maar. Ik wil het na 3 miskramen nog 1 go geven.. dan gent.
Omdat ik na mijn eerste miskraam (na 1 jaar proberen) langer dan een jaar niet zwanger ben geworden. En omdat ik een onregelmatige cyclus en eisprong heb. Heb ook nog clomid geprobeerd eerst voor 6 maanden maar ja niet zwanger geworden en toen werd het IUI.
Ik snap er niks van! Afgelopen week had ik van een beetje tot bijna niks van na bloeden (beetje drupjes) en sinds vandaag ineens weer veel bloed! Alsof ik ongesteld begin te worden. Dat kan toch niet al zo snel? Of zou het nog steeds niet goed zitten?
Nu 6 weken. En 1 week en 3 dagen geleden de hysteroscopie gehad. Ik dacht dat je cyclus weer opnieuw begon na zon operatie? Dus minimaal een maand wachten tot je weer ongesteld wordt?
Lieverd bij mij hadden ze gezegd 2 weken (na hysteroscopie) maar...... Vertrouw je het niet ga ajb terug. Ik bloed nu op dag 7 mog steeds en ze zeiden als je na 2 weken bloed terug. Ik bloedde twee dagen amper toen 3 dagen massive!!! Nu wordt t minder dus we wachten af maar..... Ga ajb echo laten maken als je niet vertrouwd is volkomen normaal
Tosti, dat zou best je menstruatie kunnen zijn. Als je rest nauwelijks hcg produceerde, dan kan je cyclus weken geleden alweer zijn begonnen. Vertrouw je het niet, dan idd bellen.
Wat maria zegt zou ook kunnen kloppen ik weet dat dat. Ij mij nirt geval is. M'n temp was echt nog Progesteron hoog en ik had hcg nog in m'n lijf Als je gaat laat dan naast een echo ook je hormoon gehalte testen
Heb vandaag de Gyn gebeld en de assistente zei dat het de menstruatie kon zijn maar kon ook zijn dat er een wondje open was gegaan in de baarmoeder. Maar dit bloed lijkt zo erg op ongesteldheid! Maar heb totaal geen krampen. Morgen 11:15 krijg ik een echo, ben heel erg benieuwd.
Nou tosti spannend ik bloed ook nog steeds maat m'n temp is wel eindelijk mu al drie dagen non zwanger temp betekent dat dat t hcg eruit is? Dit is dag 8 dat ik bloed wil er eens vanaf zijn. Mag je sexen tosti of niet? Wij zijn niet te houden maar ja mag niet mag niet mag niet pfff
Dokter zei zolang het bloedt het niet met en niet zonder mocht iig twee weken. Klopt het dat hcg weg is als je temp pre ei is? Bizar dat ik zo lang nog bloed. Word er zo gestoord van. Serieus waar. Straks zit ik er nog langer mee dan 2 weken. Pfff