Hysteroscopie na miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door tosti123, 5 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik heb na mijn eerste curettage 6 weken gebloed.. Hier is het nu gelukkig bijna weg.

2. nephtys

nephtys Bekend lid

24 nov 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    OMG!!! En tot die tijd geen sauna zwemmen etc geen intimiteit althans met condoom

3. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ja klopt :(

4. nephtys

nephtys Bekend lid

24 nov 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn god laat ik toch hopen dat t over mag gaan snel... Moet maandag weer bellen in elk geval
    Hoop dat we ooit een kindje vast mogen houden :(

5. tosti123

tosti123 Actief lid

8 jan 2014
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik heb tot nu geen bloed meer gehad vandaag. Raar.... Ik was bij de gyn en ze zei dat mijn baarmoeder er mooi uit zag "schoon" zeg maar. Dus geen restweefsel meer. Het baarmoederslijmvlies was aardig dun. Ze kon niet zeggen of ik ongesteld was of niet, moeilijk te zien. We mochten iig nog niet beginnen met IUI. Toch nog een echte goede menstruatie afwachten.
    Hoop dat ie snel komt!

6. nephtys

nephtys Bekend lid

24 nov 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iig ben je wel schoon gelukkig.
    Waarom
    Krijg je iui? Vanwege je miskramen of had je al je miskramen via iui of een afwijking in onderzoek?

7. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Als je wilt weten of je hcg weg is moet je een bloedtest doen.
    Je kan ook een gevoelige zwangerschapstest doen.

Bij ons is dat niet verteld, van die sex. Had zelf ook geen zin in sex, aangezien ik erg beurs was. Maar knuffelen deden we dan wel.

Ik zou me er bij neerleggen, dat je lichaam wat meer tijd nodig heeft, hoe moeilijk het ook is.

Wij willen ook graag gaan voor een kindje, maar moeten nog 3,5 week wachten(dan kan ik bloed geven voor de stolling). Dan mag het condoompje er weer af.

8. tosti123

tosti123 Actief lid

8 jan 2014
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Omdat ik na mijn tweede miskraam 1 jaar lang niet zwanger ben geworden via de normale weg. Dus mocht ik eerst 6 maanden clomid gebruiken en daarna mocht ik IUI doen. Eerste IUI zwanger maar werd een MA.
    Heb ook een onregelmatige eisprong en cyclus.
    Ik heb vorige week 20 buisjes bloed laten afnemen dus hoop dat daar wat uit komt!

9. nephtys

nephtys Bekend lid

24 nov 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah ok ik snap het ook een waardeloos lang en emotioneel
    Traject

Deel Deze Pagina