Wat zijn mijn kansen?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Lynnami, 25 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Vandaag heb ik met 6w6d een echo gehad en er was een mooi kloppend hartje te zien. Maar de echoscopiste zei me dat ik erg weinig vruchtwater had. Waarom zegt ze dat? Moet ik me zorgen maken? Is er iets wat ik eraan kan doen? Zijn mijn kansen op een miskraam nu groter? Ik maak me hele erge zorgen gezien mijn verleden met vele miskramen en een doodgeboorte met bijna 16 weken in juli van dit jaar. Die had niks met vruchtwater te maken maar met de navelstreng die 4x heel strak om zijn nekje zat.
    Ik heb wat positieve woorden/gedachten nodig zodat ik op zijn minst wat kan genieten van wat ik op dit moment heb.

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Lynami,

ik snap dat het weer heel spannend is zeg! Het is lastig te zeggen wat je kunt verwachten deze keer. Het is nog zo pril. Dat er een hartje klopt is heel positief, want de meeste miskramen gebeuren alvorens er ooit een hartje heeft geklopt. Dus dat is heel gunstig. Maar meer kun je bij deze termijn niet aan een kindje zien, dus ook niet of het toevallig wat minder vruchtwater heeft of dat het een oorzaak heeft. Dat is een kwestie van heel hard duimen. Maar houd hoop hoor, want het kan nu echt nog alle kanten op en dus ook gewoon de kans dat het de goede kant op gaat.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina