Hallo Dames, Gisteren bij naar de wc gaan klein beetje bruin bloed en later ook een rood sliertje met een klein bolletje eraan. Al me zwangerschapstesten zijn positief en na dat bruine bloed alleen nog een druppel in me onderbroekje. Hebben jullie dit ook gehad? Innestellingsbloeding? Heb verder geen krampen maar ook me borsten en misselijkheid lijken minder maar had daar zowieso weinig last van, wel van een opgeblazen buik en dat heb ik nog steeds. Ben nog maar 3-4 weken. Of is het een miskraam? Herkennen jullie dit?
Ik zou voor de zekerheid wel even contact met de vk opnemen. Bruin bloed is vaak nooit erg maar je zegt dat je ook een sliertje bent verloren. Ik had dit ook en bij mij was het helaas wel mis. Ik hoop voor je dat het goed komt.
Dat was donderdag dat ik dat sliertje verloor en heb zojuist nog dik positief getest met de kruidvat 2 v 5 euro. Als ik woensdag op donderdag een miskraam gehad moet hebben dan zou ik nu nog moeten testen dat het streepje lichter is maar was nog felroze en was er al eerder dan de controlestreep, word gek van die twijfel!
Helaas zegt dat weinig. Mijn zw. testen werden na mijn mk 5wkn alleen maar donkerder. Er zat blijkbaar nog restweefstel wat als een gek hcg aanmaakte. Pas na 3wkn was ik alles kwijt en bloedverlies stopte pas na 4,5 wkn na mijn mk. Bel morgen even met je vk. Sterkte.
Ik had een mola zwangerschap en dan is je hcg torenhoog. Maar wil je verder niet bang maken of zo. Als je de vk belt en je kunt voor controle langskomen heb je in iedergeval zekerheid. Veel succes.
Hai, Wil geen spelbreker zijn maar als je nog maar 3/4 weken zwanger bent kan de VK helaas nog niets zien. Daarbij zegt wat bruinverlies natuurlijk niet gelijk dat het een miskraam moet zijn. Je VK kun je uiteraard wel bellen (want je moet toch een afspraak maken niet waar) maar denk dat je dan ook te horen krijgt dat je het af moet wachten. Helaas kun je gewoon niet zo heel erg veel meer (voorlopig). Succes met wachten, sterkte en ik hoop dat je over 2-3 weken een prachtig kloppend hartje ziet op de echo! Liefs, Kweenie
Met de dokter gesproken en bloedtest gedaan, woensdag weet ik meer. Heb helemaal geen bloedverlies meer gehad na die donderdag, zelf het gevoel dat het een innestellingsbloeding is geweest, digital clear blue zonder indicator geeft ook zwanger aan. We zullen het woensdag zien dan krijg ik de uitslag van de hcg waarden en als die postief zijn dan doet de dokter voorzichtig een inwendig onderzoekje of alles ok is