2,5 weken overtijd test negatief

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door DaantjeAms, 27 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DaantjeAms

8 sep 2011
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nu bijna 2,5 week overtijd en de zwangerschapstesten blijven negatief. Zowel die van kruidvat 2 voor 5euro als de clearblue.

Verder heb ik wel echt zwangerscahpssymptonen; gevoelige borsten, moe, af en toe hoofdpijn, beetje misselijk, veel eten, vaak plassen, puistjes. En mn buik rommelt dag en nacht!

Ik word gek van dat wachten. Wil meer duidelijkheid. Of gewoon ongesteld worden!
    Dus ik ga overmorgen maar even naar de huisarts.

Zijn er meer mensen met deze ervaring? En wat was bij jullie de reden van overtijd zijn?

Groetjes!

2. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Wanneer ben je gestopt met anticonceptie (als je die gebruikte)?
    Heb je hiervoor een gewone cylcus gehad?

Ik herken het wel.
    Ik heb PCO en dat houd in dat ik niet tot nauwelijks een eisprong had en dus ook niet tot nauwelijks (paar druppels bij afvegen) menstrueerde.
    Als je net gestopt bent met bijv. de pil dan kan het even duren voor je weer een normale cylcus krijgt en alles opgang komt,het kan erg frustrerend zijn maar ze laten je meestal wachten tot je 3 maanden niks heb gehad (was bij mij zo tenminste) en daarna gaan ze rustig aan het kijken wat het kan zijn,ik heb op hetlangste zonder zwanger te zijn 9 maanden zonder menstruatie gezeten...

3. DaantjeAms

8 sep 2011
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Done,

Bedankt voor je reactie.
    Ik ben al 2,5 jaar gestopt met de pil. Toen na iets langer dan een jaar zwanger geworden en abortus gedaan ( stom!). En nu dus ook al weer een jaar bezig om zwanger te worden.
    Ben sinds januari regelmatig ongesteld, om de 5 weken.
    Toen ik met de pil gestopt was na 10 jaar was het wel drama met ongesteld worden, soms echt maanden niet.

Maar jij bent zwanger zie ik! Gefeliciteerd!

Groetjes

4. Oum

Oum Lid

9 aug 2011
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie dat jij al wel langer van de pil af bent, maar mijn tweede cyclus na de pil duurde 59 dagen! De eerste maar 29 dagen, dus ik werd er ook helemaal gek van, vooral omdat je natuurlijk van alles voelt (de dingen die jij allemaal noemt). Ik ben toen ook naar de huisarts geweest (na het verslijten van een aantal testen) en die zei dat dit heel normaal is het eerste jaar na het stoppen met de pil.

Succes met wachten, ik weet dat het erg vervelend is. En laat je niet continu verleiden tot het doen van zw. testen.

Deel Deze Pagina