vruchtbaar slijm en slijm van de FM

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Babke, 30 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hallo,

Ik heb wat vraagjes over de vruhctbare periode en het bijbehorende slijm. Mijn laatste vruchtbaarslijmperiode is zo lang geleden (januari) dat ik het niet goed meer weet.

Gisteren fm gehad en mijn eiblaasje was 12,4 mm. Nu check ik ook mijn cervixslijm, is nu eenmaal een gewoonte geworden. Tot januari kreeg ik altijd 5 dagen tot een week van te voren al wat slijm dat je kon uitrekken (watery/eggwhite).
    Nu heb ik dus gisteren een klodder (soort doorzichtige drilpudding)eruit gevist. Ik dacht dat het dat slijm was wat ze op die echo smeren. Maar nu kwam er zojuist opnieuw behoorlijk wat uit. Het lijkt eigenlijk meer op achter gebleven sperma (wat het neit is, want laatste keer was zondag) dan op vruchtbaar slijm.
    Het is doorzichtig, slijmerig en het rekt niet echt. Het bounced wel op en neer zoals eiwit kan doen, maar dat lijkt me wat vroeg als het gisteren pas 12,4 mm was.

Mijn vragen:
    Hebben meer dames weleens van dit slijm ontdekt na een follikelmeting?
    En bij hoeveel mm begon het vruchtbare slijm een beetje te komen?

groetjes Babke

2. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ik kan je niet precies helpen, maar ik had eergisteren een follikelmeting op dag 12, follikel 18 en toen had ik al 2-3 dagen vruchtbaar slijm.
    Ik blijf ook altijd op het slijm letten uit gewoonte. Maar van vorige maand weet ik het niet meer.

3. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Dat zou wel een beetje stroken met het feit dat het slijm nu start :)

4. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Mijn eisprong is altijd pas 3-4 dagen na dat eggwhite slijm.. dus dat lijkt me aardig overeen te komen.

Deel Deze Pagina