test gedaan, niet zwanger, geen menstruatie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mariisska, 14 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariisska

mariisska Lid

8 jan 2012
    82
    0
    0
    thuisstudie,life coaching
    Emmeloord
    Hoi allemaal, net getest op dag 9 overtijd, niet zwanger stond er (test van clearblue)

eind vorig jaar/begin dit jaar gehad dat ik 2 maanden geen menstruatie had, en toen opeens weer wel met een cyclus van gemiddeld 31 dagen,
    nu zit ik dus op dag 41.

toen wou de dokter me doorsturen naar de gynacoloog, maar dit gebeurde toen niet omdat ik het toen opeens wel werd,
    dus ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen.. wat is dit moeilijk zeg.

zijn er meer van jullie die dit hebben gehad, en weten hoe het komt?

2. Yessie26

Yessie26 Actief lid

30 okt 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yup... Hier ook lange cyclus gehad en zit nu ook op dag 37... Ook al 2x negatief getest.

Ben je onlangs gestopt met de pil? Of van jezelf lange cyclussen?
    Vervelend he, je weet niet waar je aan toe bent!

3. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Hou je je temperatuur bij of gebruik je ovulatietesten? Of geen van beide?

4. mariisska

mariisska Lid

8 jan 2012
    82
    0
    0
    Emmeloord
    Iets meer dan een jaar geleden er mee gestopt, met de pil.
    heb dit eind vorig jaar/begin dit jaar ook een keer gehad, toen werd ik 2 maanden niet ongesteld. de laatste tijd van feb tot en met juli, had ik een cyclus van 31 dagen en nu zit ik op dag 41.
    word er niet goed van.

5. Yessie26

Yessie26 Actief lid

30 okt 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mm balen!
    Anders zou het ontpillen kunnen zijn maar dat gaat ook niet meer op.
    Bij m'n eerste had ik steeds een cyclus rond de 29 dagen, nu ook steeds langer! Weet ook niet waardoor het komt of wat je eraan kan doen.

Wat Vie87 zegt; om meer inzicht te krijgen in je cyclus kun he gaan temperaturen of ovulatietesten gaan gebruiken.

Ik lees mee, misschien heeft iemand tips voor de lange cyclussen?

6. mariisska

mariisska Lid

8 jan 2012
    82
    0
    0
    Emmeloord
    geen van beide eigenlijk

7. mariisska

mariisska Lid

8 jan 2012
    82
    0
    0
    Emmeloord
    heb wel een keer ovulatietesten gehaalt en geprobeerd maar werd er geen wijs uit van hoe en wat dus daar maar mee gestopt toen. geen idee meer van welk merk etc dat was. de goedkoopste die ik kon vinden denk ik haha, en ik weet nooit wanneer ik moet temperaturen eigenlijk, ben er niet zo in thuis. ben het ook vaak onregelmatig geweest maar zoals ik al zei de laatste tijd ging wel goed met een cyclus van 31 dagen.

8. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Als je je temperatuur bijhoudt kun je precies zien wanneer je eisprong was. Je hebt hier handige apps voor om het bij te houden. FertilityFriend bijvoorbeeld!
    Ik kwam er door ovulatietesten destijds achter dat ik een late eisprong heb en een korte fase na de eisprong. Als je dat niet weet kan het zijn dat je op het verkeerde moment klust!

9. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Volgens mij moet je temperaturen op hetzelfde tijdstip iedere dag. De meesten doen dit sochtends en op de dagen dat je weekend hebt zou je je wekker er even voor moeten zetten.
    Zodra je wekker gaat wel meteen temperaturen elke keer om zeker te zijn dat het goed gaat.
    (Ik doe het zelf niet ivm onregelmatige werktijden maar volgensmij is het wel heel handig)

Ovulatie testen doe ik wel en de enige keer dat ik erg lang was had ik ook mn eisprong pas op dag 19 of 20 ipv 13 of 14. Daar kan het dus wel aan liggen als je "overtijd" bent.
    Gewoon een moment op de dag nemen waarop je naar de wc moet en niet te veel hebt gedronken. Alles kan behalve met je ochtend urine. En zodra de strepen oplopen ben je op weg naar je ei het kost wel wat maar het maakt daarentegen een boel duidelijk als je onregelmatig bent. :)

10. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ps ik gebruik die van de action. 5 testen voor 2.50. Redelijke prijs en bij mij werken ze goedm moet er wel bij zeggen dat sommige meiden met action minder goede ervaringen hebben. Dus het is wel even uitzoeken welke voor jou wel werken. Misschien dat het daardoor geen succes was toen je het hebt geprobeerd

11. Lies1994

Lies1994 Actief lid

29 dec 2014
    412
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo! Hier hetzelfde verhaal..

Ik heb ook een erg onregelmatige cyclus, zit inmiddels op dag 55.. ben afgelopen donderdag hiervoor naar de HA geweest en daar moest ik bloedprikken om te kijken naar een eventuele infecties e.d. die ervoor zorgt dat mijn menstruatie uitblijft..

Ik hoop dat jullie snel een positieve test in jullie handen hebben!

45-38-24-30-43-24-RONDE 7

Deel Deze Pagina