Hoi dames, Ik heb een vraagje. Kan je menstruatie door een blaasonsteking vertragen? Ben nu twee dagen overtijd en de testen zijn negatief. Iemand die het weet of dat mogelijk is..?
Ik heb eigenlijk geen idee. Maar hoe heb je je eisprong gevonden? Pas wanneer je weet wanneer je eisprong is geweest, kun je spreken van 'overtijd'. Heb je ovulatietesten gebruikt en/of getemperatuurd?
Wanneer was je eisprong en hoe heb je die gevonden? Een blaasontsteking stelt je menstruatie overigens niet uit.
11/11 was ik ongesteld heb meestal een cyclus van 28 dagen. Deze ronde is mijn ei wat later gekomen. Op dag 16 (27/11) had ik een positieve ovutest. Dan zal mijn eisprong op 28 of 29/11 zijn geweest. Dan zou ik eergisteren of gisteren mijn menstruatie moeten hebben.
Die heb ik dmv ovutesten gevonden op dag 16 (27/11). Dan zou mijn ei op dag 17 of 18 gesprongen moeten zijn en had ik eergisteren of gisteren ongesteld moeten zijn. 8 dpo had ik ook klein beetje roze slijmverlies, maar dan ook echt klein beetje.
Klopt. Dat rozeverlies kan een voorbode zijn van je menstruatie of.......een innesteling. In het laatste geval zou je over een dag of 3 toch iets moeten zien op een zwangerschapstest.
Een LH piek betekent ook niet altijd een eisprong. Het kan ook zijn dat hij niet gesprongen is en je op de dag dat je dacht 8dpo te zijn een ovulatiebloeding had, wat zou betekenen dat je nu op 7dpo zit! Helaas dus afwachten en om de paar dagen een test doen