help ik ben zwanger!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mir5555, 31 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    hallo

Ik zit met een erg groot probleem heb vanmorgen een test gedaan en blijk zwanger te zijn mijn vriend had al langer een vermoeden toen ik hem vanmorgen zei van je kon nog wel eens gelijk krijgen ook gaf hij mij een dikke kus en zei we zullen zien heb ik later de test gehaald en is dus inderdaad positief bel ik hem voor wat anders op vroeg hij aan mij van en ik zo van ja je had gelijk oh zei hij heel erg koel ik zo van kun je niet even thuis komen nou ik ben uiteindelijk naar hem heen gedaan en hij reageerd bijna niet en is erg koel
    ja jij bent zwanger en hoe ga jij dit doen vroeg hij reageren er wel meer mannen zo
    moest op advies van de huisarts stoppen met de pil omdat ik er problemen mee had nu heb ik dus een mega pak condooms gehaald maar meneer wou ze niet gebruiken ik kon na deze maand weer beginnen met de pil en nu is het te laat is het dan alleem maar mijn fout omdat ik niet aan de pil ben of is het een gezamelijke fout ik kan nu niet eens blij zijn alleen maar verdrietig hij begon zelfs van en als ik het nu uitmaak en dan
    mannen als ze je nodig zijn voor het pleziertje ben je goed maar anders ook niet

sorry moest dit even kwijt

2. Daantje200

Daantje200 Actief lid

25 feb 2008
    294
    0
    0
    aan het leren voor kraamverzorgster
    Middelharnis
    dat zou egt heel erg matig zijn als hij het uit zou maken omdat jij zwanger bent hij heeft het ook gedaan hij wilde geen rubber om doen dus is het ook zijn schuld en lijkt mij dat jullie er met zijn 2en ergens thuis over moeten gaan praten hoe het nou verder moet en wat jullie samen willen en waarom moet je je niet blij voelen ben jij gelukkig met een kind ja of nee? daar moet je over na denken al je vriend het niet wilt dan moet jij kijken wat je zelf wilt en of samen beslissen of je beslist er alleen voor

sterkte

3. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    valt me ook erg van hem tegen ja en we gaan zeker vanavond praten hij denkt alleen maar aan zijn eigen weet je wat hij zei ja ik kom verdorie ook noooit vooruit rare is hij zegt het al weken van je bent zwanger en nu

4. Daantje200

Daantje200 Actief lid

25 feb 2008
    294
    0
    0
    Middelharnis
    als hij het niet wilt moet je gewoon naar je eigen gaan kijken wat wil jij dan wil je het kind houden of wil je het niet houden misschien doet je vriend nou wel zo koel maar misschien als je emaal een dikke buik krijgt en alles verandert hij misschien wel en gaat hij het misschien wel leuk vinden maar heb je hem opgezocht op zijn werk dan want dan blijven ze er meestal koel onder maar in hun hoofd gaan ze toch wel na denken

5. L83

L83 Bekend lid

17 dec 2007
    627
    0
    0
    Wat rot dat je vriend zo heeft gereageert, misschien is hij toch wat geschrokken, ik dacht dat jullie (dus hij ook) het wel wilde (jullie waren toch in 2de ronde?)
    Hopelijk draait hij een beetje bij en kunnen jullie er samen van gaan genieten.

6. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    ben net nog even weer bij hem geweest en hij werkt voor zich zelf en heb echt het gevoel hij me nu niet meer wil terwijl hij al een dochter heeft ligt het nu dan ook alleen maar aan mij dan omdat ik de pil niet gebruikte

7. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    straks sta ik op straat

8. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

maar jullie wilde toch zwanger worden?

Als vind, dat als hij wist dat je niet aan de pil was niet zijn onberschermde lul in jou moet steken..!
    De reactie van je vriend vind ik erg onvolwasse

9. Daantje200

Daantje200 Actief lid

25 feb 2008
    294
    0
    0
    Middelharnis
    dat zou wel erg laf van hem zijn als hij je op
    staat zou gooien hoor maar dat moet je niet
    gelijk van uit gaan wacht nou eerst tot dat hij
    thuis komt en ga dan met hem praten en vragen wat hij nou wilt

10. L83

L83 Bekend lid

17 dec 2007
    627
    0
    0
    wat rot voor, maar ik dacht dat jullie ervoor hadden gekozen om kinderen te krijgen, dan is het wel helemaal bot van hem dat hij nu zo reageert, ben je (ondanks de reactie van je vriend) zelf wel blij met je zwangerschap?

11. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Jeetje! Wat lullig van jouw vriend..

Misschien is het de schrik en weet hij niet goed hoe hij moet reageren? Dat hoop ik dan maar, want ik vind niet dat jij jezelf schuldig moet voelen hierover! Had ie er maar een rubber om moeten schuiven toch?!

En als hij niet met je verder wil, dan is jouw kindje misschien beter af zonder zo'n vader.. Ik weet dat elk kindje een vader verdiend, maar niet op deze manier.. Maar dat is mijn mening.

Meid, ik hoop het beste voor je! Succes in elk geval!

xxx

12. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    nee ik ben er nu niet eer blij mee valt me echt van hem tegen vergis me toch telkens in de mensen en een abortus nee dat zou ik niet over mijn hart kunnen verkrijgen

13. Daantje200

Daantje200 Actief lid

25 feb 2008
    294
    0
    0
    Middelharnis
    je moet nu ook wel aanj je eigen denken hoor
    kijk tuurlijk je bent samen met je vriend maar ja
    als jij je niet blij gaat voelen om de zwanger schap
    dan zit je daar maar met een kind in je buik
    maar je vriend zal hopelijk wel bijdraaien
    duim voor je meis

14. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    ik vind het ook erg onvolwassen van hem en is wel 34 ik ben dan wel 25 eerst zegt hij weken van je bent zwanger volgens hem en moet ik mijn buik laten zien enz enz
    en kom ik net weer bij hem en zegt hij alleen van we hebben het er vanavond wel over

15. Daantje200

Daantje200 Actief lid

25 feb 2008
    294
    0
    0
    Middelharnis
    je moet je niet te druk maken hoor
    misschien valt het allemaal reuze mee hoor
    mijn vriend zou ook ff raar staan kijken of koel reageren
    als ik zwanger zou zijn hoor

16. L83

L83 Bekend lid

17 dec 2007
    627
    0
    0
    tja je verwacht ook niet dat als je samen voor iets kiest en het is gelukt (en al na 2 maanden) dat hij dan ineens van mening veranderd je verwacht dan een blije reactie (ik wel tenminste van mijn vriend), idd erg onvolwassen. sterkte ermee.

17. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Ik begrijp nu alleen niet zo goed of jullie hier bewust voor hebben gekozen?

18. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    ik ben er nu wel goed voor om z'n dochter elke dag naar school te brengen en de hele zorg op mij te nemen oh hij komt er aan
    shit

19. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Waren er soms collega's bij? Of heeft hij geen mensen in dienst?

Misschien dat hij daarom zo koel reageert?

20. Daantje200

Daantje200 Actief lid

25 feb 2008
    294
    0
    0
    Middelharnis
    ik zou het zowiezo pas aan me vriend
    vertellen als hij thuis zou komen dan pas
    en niet op het werk misschien heb dat
    er ook wel mee te maken