Hallo, zoals de titel het als zegt gaan wij het vruchtbaarheids traject in, wegens herhalend miskramen en onregelmatige cyclus (pcos) is er gisteren besloten om een vruchtbaarheids traject te doen, nu krijg ik provera om menstruatie op te weken nog steeds niet ongesteld nu dag 58, hierna willen ze bloedprikken en eind november gesprek over medicijnen voor eisprong op te wekken. Voor mij is het een bittere pil om te slikken aangezien ik nu echt merk er door heen te zitten willen zo graag kindje erbij (heb 1 zoontje van 3 van ex partner) Nu vraag ik me af wie dit ook meegemaakt heeft ? En hoe ga je ermee om? En Hoelang duurde het voordat je zwanger was? Hoe gaat het nu verder? Ik schrijf dit mede omdat het me Echt dwarszit en zo verdrietig ben en teleurgesteld in me eigen lijf.
Moeilijk he.. Hier ook pcos, na 2 jaar zwanger geraakt dankzij traject. Ik kreeg eerst clomid maar alle 3 de dosissen deden niks, toen kreeg ik een cyste die operatief is verwijderd zodat we snel door konden. Toen ook meteen een HSG gehad en daar zagen ze geen bijzonderheden op. Vervolgens mogen spuiten met gonal-f+ ovitrelle en toen in ronde 2 met spuiten zwanger geraakt van ons zoontje. De teleurstelling elke keer is zo pittig, maar voor mij was het traject ergens ook wel weer een stuk fijner. Ik vond de echo's erg fijn om te hebben, te zien wat mijn lichaam precies aan het doen was. Nu gaan we in december weer starten in het traject voor ons tweede kindje, de onderzoeken lopen nu en dan horen we weer een plan van aanpak. Ik denk dat ik nu rechtstreeks begin met spuiten. Ik probeer nu vertrouwen te hebben dat het toen ook is gelukt maar het blijft spannend.