Wij zijn nog op zoek naar een kastje in de hal voor de sjaals enz. Nu weet ik eigenlijk niet zo goed wat ik wil. Willen jullie een foto maken van je halkast zodat ik ideeën op kan doen. Dankjewel alvast.
Wij hebben een Paxkast (die van 36 cm diep) in de hal. Onderin schoenenplanken, bovenin haken (tegen de muur) voor jassen en daarboven weer een plank met manden met sjaals en handschoenen ed. Ideaal, deuren dicht en je ziet er niets van.
Ik heb er geen. Heb een kapstok waar bovenin vakjes zitten waar sjaals etc in kunnen. En heb sjaals ook gewoon aan de kapstok hangen.
Wij hebben een nis in de gang waar we houten planken in hebben gehangen. Er op staan 4 houten kratjes. Eentje met sloffen van ons allemaal, eentje met kinderschoenen, eentje met het winterspul (handschoenen, sjaals en mutsen) en eentje met slippers en petjes/hoedjes.
Geen foto maar wij hebben een samengestelde kast van elvarli van de ikea, wij hebben een breed hoog gedeelte en een smal laag gedeelte. Is ineens de kapstok, heeft lades voor de sjaals en vb boodschappentassen, en leggers voor handtas (en eentje was de vaste plek voor ons kat om zich in te verstoppen)
De bekende kallax kast van 2x4. Daar staan 6 bakken in. De bovenste 2 zijn voor de tekenspullen van zoon en voor de biebboeken Voor de jassen gewoon een kapstok.