heb een hystroscoopie gehad vorige week voor een cycte die ze met een binnenwaardse echo dachten steeds te zien heb nu twee miskramen gehad. en vorige week dus de hystroscoopie. ze zagen geen cycte maar wel rafelig baarmoeder slijmvlies van die witte sliertjes bungelde in mijn baarmoeder gerafeld. de dokter die het onderzoek deed wilde eerst iemand erbij om te vragen wat te doen die was er niet en toen besloot ze zelf om wat weefsel weg te schrapen. drie eendebekken geprobeerd. maar alle te klein klopt wel bij huisarts moet ik altijd met uitstrijkje een grote kreeg nog wel verdoving in mijn baarmoedermond. maar verdere onderzoek is dus mislukt.ze vertelde dat er waarschijnlijk niets uit dat opsturen van weefsel zou komen en nu heeft ze me gerust gesteld op dat moment en hoefde verder niet terug naar de gyn in ziekenhuis en kon gewoon proberen zwanger te worden er is dus geen weefsel opgestuurd. nu zit ik dus thuis en denk misschien is het toch niet goed en ga ik niet piekeren over die cyste van toen 17mm. maar over dat weefsel. zou het kunnen dat dat de miskramen veroorzaakt of kan je minder zwanger worden? even advies van hier vragen dan maar.. alvast bedankt voor het lezen.
hoi Jorinda, voor zover ik weet heeft dit geen invloed op het zwanger worden. Maar als je het echt zeker wilt weten moet je gewoon bellen met de arts die jou heeft onderzocht. Hij of zij is verplicht om duidelijke uitleg te geven. Gewoon doen hoor! Mirjam