Mijn vriend heeft sinds kort een Nokia 95. Ikzelf heb een Nokia 6300 (geloof ik). Nu staat er op de telefoon van mijn vriend een beltoon die ik heel leuk vind, maar ik kan hem niet verzenden naar mijn eigen telefoon. Dat schijnt beveiligd te zijn. Heeft iemand enig idee of het misschien stiekum toch op een andere manier kan? Of dat ik dat toontje ergens anders vandaan kan halen misschien? Het gaat om de toon Oceanic.mid. Liefs Nala
kun je hem op de pc zetten? ik had ook een beveiligt nr erop staan toen heb ik hem eerst op de pc gezet en toen over gezet weer naar de telefoon
Ja, ik denk dat dat hem is, maar ik heb nog niet gevonden hoe ik hem kan luisteren... En hoe kan ik hem dan krijgen als dat hem is? Moet je daarvoor een abonnement hebben?
Thanx! Je bent geweldig! Ik heb nog even zitten klooien en nu heb ik hem op mijn telefoon. Wat zou ik toch moeten zonder dit forum? Maar ehhh, ben nog wel heel benieuwd hoe je dit gefixt hebt, want eigenlijk snap ik er nog nix van haha.
hey graag gedaan. Ik heb op google gezocht naar je toon en gevonden. Hij was te downloaden maar dan in een map met alle andere tonen van de Nokia 95. Aangezien je alleen deze wilde heb ik hem apart voor je ge-upload Liefs