mm, ik heb nl een oud klasgenootje van me opgezocht (csi ) was nieuwsgierig of ze getrouwd was en zo, maar heb eigenlijk geen zin in contact, we hebben dat zo'n 8 jaar geleden verbroken en eigenlijk wil ik dat zo houden...
já hier een verslaafde hihi... ga jij naar hun concert? Ik had kaartjes, maar kan nu door mijn uitgerekende datum helaas niet meer... heb trouwens nog 1 kaartje voor de liefhebber
Maar dan ben je al te laat want dan hebben ze al gezien dat je er bent geweest toch? Klopt dit allemaal Hyves-verslaafden?
uuhh jullie maken mij wel heel nieuwsgierig! wat kan je er allemaal mee doen dan? ik dacht dat het gewoon een soort iets was als beebiesite!? of zeg ik nou wat doms :S
Het klopt dat alleen goldmembers je kunnen zien als je gespiekt hebt..maarrrr alleen als jij dat hebt aanstaan. Bij instellingen kan je aangeven wie jou mag zien. (aanvinken: niemand)
Nee, is heel iets anders dan beebiesite. Het is een profielsite. Je kunt er neer zetten wie je bent, en zo via internet in contact komen met anderen. Ook kun je er een log bij houden, muziek opzetten en filmpjes plaatsen. Ga anders eens kijken bij een vd linkjes hierboven
Ik heb sinds kort ook hyves, sindsdien heb ik heel veel last van pop-up wat steeds in beeld komt. Herkent iemand van jullie dit ook en wat kan ik eraan doen. Ik heb google toolbar al geinstalleerd, dat schijnt te helpen, maar ik merk geen vermindering. Ik ben ook niet zo'n held met computers. Ik hoop snel op bericht, want dit is heeel irritant. Liefs Hummel.
Hummel da's wel vervelend zeg. Ik heb er zelf geen ervaring mee, ik heb niet meer last van pop-ups dan anders. Ik wist niet eens dat je daar ook iets voor tegen kon installeren, hoe werkt dat google toolbar dan? Iig veel succes er mee!
Ikke heb ook hyves Samen met mn vriend, maar ik ben eigenlijk degene die er het meest op zit, haha.. Toevoegen? Leuk! Ik hou van vriendjes haha.. liefs, samantha http://janensamantha.hyves.nl/
Hallo Meiden, Mijn Hyves Naam Is blije-lieve-mama, als jullie me hebben gevonden voeg me dan maar toe haha. Nee hopelijk willen heel veel mensen mijn vriendinnetje of vriendje worden, dit vind ik erg leuk namelijk