Ik heb ook hyves, maar het is altijd zoooooo traag.. Das echt frustie. Is dat bij jullie ook zo? Heb er al wel een aantal oude bekenden mee opgeduikeld, maar ik check niet elke dag m'n krabbels en krabbel zelf ook nooit eigenlijk. Haha
soms is het traag ja. ik kijk meestal wel als ik een e-mail heb gehad. en dan vaak antwoord ik ook. en af en toe kijk ik of er wat nieuws staat bij de vrienden. liefs san.
En ik heb er altijd ruzie mee. Grrrrr hoe krabbel ik iemand eigenlijk... Dat wilde ik net gaan doen, maar ik kan het niet vinden :x
je gaat dan naar diegen zijn pagina en onderaan staat waar je een berichtje kan schrijven en dan druk je op verstuur geloof ik. liefs san.
Ik heb ook en Hyves... sinds kort... was eigenlijk alleen bedoeld om oude klasgenootjes te zoeken, maar dit is natuurlijk ook erg gezellig! Ik kijk er niet vaak. Jullie mogen mijn vriendinnetjes worden.... MAAR OP MIJN HYVES WORDT NIET GEPRAAT OVER ZWANGER WORDEN ENZOVOORTS. Nog niet iedereen hoeft dat namelijk te weten... http://peetje1977.hyves.nl/
bij mij ook niet over zwanger worden praten hoor, maar mag wel via een persoonlijk berichtje. liefs san.
Ook ik ben een hyver Je kunt mij vinden via ijshockey en dan een Daphne uit Nijmegen Omdat ik daar met naam en toenaam op sta, hier dus niet mijn pagina Groetjes daphne
Ik heb een tijd een hele heftige stalker gehad en die bleek ik te hebben opgedaan via Hyves. Pas dus goed op wat je allemaal erop zet qua gevens e.d. Voor mij: nooit meer!