Ik ben ook helemaal verslaafd aan Hyves. Zet mijn hyves hier niet neer, i.v.m privacy, maar vind het leuk om die van jullie te bekijken.
hihihi ik herken je plaatje ja.. je staat bij mij ook im me hyves maar ik wist niet meer hoe of wat en waar.... nu weet ik het hahahahahahahaha blond vergeten dat ik hier ook ooit had neer gezet lol
Hyves...nee dank je wel. Als je ziet hoeveel van je gegevens dan op straat komen te liggen en van anderen, en anderen die ook weer jouw gegevens op straat leggen. Dit werkt veel anoniemer en je kunt er ook geen problemen mee krijgen. Moet wel zeggen doordat ik binnen een politie organisatie werk is het voor mij ook niet integer om te doen. Ik weet wat het kan aanrichten. Als criminelen/hackers/bedrijven echt kwaad willen en al je personalia staat er in weten ze je toch te vinden en dat maakt mij en vele anderen erg kwetsbaar. Ze kunnen altijd iets tegen je gebruiken en tegen eventuele vrienden. Al wordt er vaak niet over nagedacht voordat er een account wordt aangemaakt en wordt het meer als leuk gezien maar er schuilen veel meer risico's in. Je mag altijd PB-en als je meer wilt weten van de gevaren. Groetjes Senninha
vind dit wel een grappige hyves het is voor de knotsgekke moeders onder ons. http://knotsgekkemoeders.hyves.nl/
mijn hyves is: maartje18101983.hyves.nl Ik vind het ook echt zo verslavend en echt leuk om lekker veel krabbels te krijgen... liefs Maartje