ik heb ook hyves. http://pixiechick.hyves.nl/ jullie mogen mij ook toevoegen, wel even aangeven dat jullie van de forum zijn in mijn krabbelgedeelte ook graag niets over zwanger willen worden (dat ik daarmee bezig bent) zeggen, want niet iedereen daar weet dat en er zitten een paar mensen van mijn werk erbij. groetjes Marisa
Tijd geleden een poging gedaan een profiel te maken maar niet mee verder gegaan,in de tussentijd is mijn laptop gecrashed en nu bestaat mijn oude e mail niet meer heb een nieuwe dus kan onmogelijk op mijn pagina komen :x Hebben jullie misschien de oplossing hoe ik nu aan mijn gegevens kan komen? Thankssss!
hey meiden ...... ik heb effe een hyves vraagje ...en ik denk dat jullie dat wel weten ..... nou heb ik gisteren mijn achtergrond gewijzigd ....leuk plaatje geupload .....maar nou ziet iedereen mijn achtergrond behalve ik .....en ik zie ook bij niemand een achtergrond .....alleen maar wit ......
Rechtsboven op je pagina heb je een button (naast pimp my profile) en daar staat toon eigen design. Klik daar op en je ziet het weer
ik heb toch altijd liever simpel wit achtergrond .. al denk ik dat mijn eigen blad paars is.. weet ik niet zeker want ik heb het standaard op wit haha
ja hj doet het weer ...ik hoefde alleen maar simpelweg op toon in standaarddesign te klikken en voila ! dankje wel !
Dames, ik heb een aantal berichten verwijderd. We gaan hier op zwangerschapspagina niemand zwart lopen maken. Melding is gemaakt bij het beheer! Kwebbel Moderator
Zwart maken? En mensen voorliegen en compleet voor de gek houden (nog niet gesproken over gevaarlijke hobbies erop na houden) mag wel? Dat ene mens die een doodgeboren baby'tje had verzonnen werd wel geband, wat is hier anders aan? Ik ben blij dat ik dit tegenkwam ,nu weet je tenminste waar je mee te maken hebt en laat je je niet meer emotioneel meeslepen met haar fantast aandacht trek verhalen!