hyves en banners

Discussie in 'De lounge' gestart door wendyk, 11 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Young Flower,

Ik zag net dat je schreef dat je op hyves bij de gadgets je banner kunt plaatsen. Mij is dat niet gelukt, hij geeft steeds aan dat codes niet zijn toegestaan. Ik heb ze alle drie geprobeerd, en uiteindelijk is het me wel op een blog gelukt.
    Banner is van baby-gaga.com.
    Heb je nog tips om hem ook in de gadgets te krijgen?
    Thanx

2. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Meesje ik weet niet of je zomaar alle banners erop kan zetten. op de 1e pagina heb ik een link staan voor een banner, en een paar berichten eronder staat stapsgewijs hoe je hem moet invullen.

ook staat er verderop op pag 1 een andere link met een andere banner. anders die maar proberen..

voor zover ik dus weet kun je niet alle banners neerzetten.

succes

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

meesje je moet de bbcode kopiëren en plakken want bij mij doet hij het nu wel:) zo blij nu hihi

4. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Hi Dames,

Heb net iets ontdekt op de gadgets van hyves!
    Schijnbaar werken niet alle bannercodes, want die van baby-gaga.com krijg ik er echt niet op! Bij ww.hyves.nl/gadgets heb ik info gevonden over welke banners wel mogelijk zijn. Hierdoor kwam ik op de volgende pagina terrecht:
    www.widgetbox.com
    Hier kun je rechtsboven gaan zoeken naar banners, en als je hier "Pregnancy Ticker" invult, kun je kiezen uit 4 hele leuke tickers!
    Ik heb zelf nu gekozen voor het zogenaamde echo-schermpje, en het plaatsen lukte door de gehele Flash-code te kopiëren naar mijn hyves gadgets.
    Nu kunnen mijn vrienden op hyves meekijken hoe lang het nog duurt, maar leuker nog: de baby in de spotlights zetten/kietelen/ lezen over hoe ver ik ben/de hartslag beluisteren!

Erg leuk, dus snel allemaal even kijken!
    :D Liefs, Meesje!

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

nou ik heb de van babygaga op mijn hyves staan.vreem dat het bij jou niet kan

6. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Blusvrouw;
    Heel vreemd! Ik heb echt alle drie de codes geprobeerd en ook had ik ergens gelezen dat ik de eerste en laatste url's en wat tekens weg moest laten. Ook geprobeerd, en zonder resultaat.
    Ach, ik heb nu een hele leuke ticker van widgets.com erop staan, en dus gebruik ik de flower ticker wel op dit forum. Zie ik ook nog eens wat anders, haha!
    Grtz

Deel Deze Pagina