Ik ben nu bij Episode 5, Act 3, Scene 3 en ik zit helemaal vast. Ik moet punten verbinden zodat de lijn uitkomt bij Lexie en ik weet maar niet hoe ik dat voor elkaar kan krijgen. Ik kan geen Walktrough oid vinden via internet, wie kan mij verder helpen?
Is er een Grey's game voor de DS?! *gaat meteen op internet snuffelen* Zo, hoop dat verder iemand je kan helpen.
Vond het echt geen leuk spel eigelijk . Het was ook snel afgelopen. Truus, het was een beetje vaag inderdaad.. weet niet meer hoe ik eruit ben gekomen, zal eens zoeken.
Ze maken tegenwoordig toch overal spellen van he. Dat je soms denkt 'huh?'. @Meryem; wat voor soort spelletje is het eigenlijk, wat moet je allemaal doen?
Haha die is er Lucia! Beetje vaag spel, je speelt als Meredith, Chief Webber, Derek, Bailey, Izzie, Alex, George en Damon. Je moet operaties doen, ingrijpen in bepaalde situaties enz... Hij staat op mijn R4 kaartje, het geld zou ik er niet aan uitgeven eerlijk gezegd...
Doe ik ook niet. Maar het geheugen van mijn R4 kaartje (of eigenlijk van de Memory kaart) is bijna vol, en heb niet direct de gelegenheid om een grotere te kopen. Dus wil eerst even hier vragen of het de moeite waard is voor ik er een ander spel af gooi. Heb gisteren Denksport (Varia) er op gezet, als je een beetje van taal enzo houd een MEGA verslavend spel! Heb tot half 2 liggen puzzelen in bed. PS: als iemand weet waar ik het spel Criminology kan downloaden, wil diegene mij dan aub even een pb-tje sturen?
Oh ja! Die is zeer verslavend! Maar ik wil altijd eerst een spel uit hebben voor ik aan een ander begin... En ik zit nog steeds vast!!!!
Oh nee, ik speel gerust 10 spellen door elkaar. Ben al druk aant googlen voor jouw probleem, maar kan niet echt iets vinden...