Illustrator vraagje

Discussie in 'De lounge' gestart door Wup, 11 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Hoi meiden,

Heeft iemand ervaring met het programma illustrator?
    Ik heb een plaatje gemaakt met tekst en een foto, deze wil ik nu exporteren naar een .jpg bestandje maar als ik dat doe dan krijg ik alleen maar een wit plaatje. Ik gebruik versie CS4.

Is er iemand die weet wat ik verkeerd doe????

Liefs,
    Wup

2. duimpje

duimpje Bekend lid

25 sep 2009
    604
    5
    18
    Vreemd. Ik heb het net ook even gedaan om te kijken wat er dan gebeurt maar bij mij gaat het prima. Maar ik gebruik nog CS3 misschien dat daar het verschil in zit... hoewel ik dat ook wel weer betwijfel.

3. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ik heb dus een workspace (zo heet dat toch) gemaakt en daar dus tekst in getypt en plaatjes ingezet. Het is net of hij alleen de achtergrond ofzo maar opslaat dan. Ik kan me van CS3 ook herinneren dat het altijd goed ging (heel lang geleden) maar die versie heb ik dus niet meer helaas.

4. Maccy

Maccy Bekend lid

26 dec 2008
    513
    0
    0
    Waarschijnlijk moet jij bij je export opties aangeven welk bereik aan tekengebieden je wilt opslaan. Kans is nu dat ie alleen de achtergrond opslaat.

5. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Staat de tekst binnen het tekengebied? Anders zou je je tekengebied moeten vergroten.

Probeer je bestand anders als pdf te exporteren en kijken wat er dan gebeurt.

Deel Deze Pagina