Hyves gadget: "What is your street reputation"

Discussie in 'De lounge' gestart door yenolah, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    ik krijg die nu ook al een aantal dagen binnen, steeds van dezelfde persoon. zwaar irritant!!!

2. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    wat ik ook zo'n rare actie vind is dat degene die eerst mij 20 fw mailtjes naar mij stuurde nu zelf in dr www heeft staan dat ze er geen meer wilt krijgen haha ze komt er nu ook achter dat het irritant is

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ik weet ook nog steeds niet wat het precies inhoud dat street application ofzo.. net als buddypoke, ook zo'n hype geweest..

4. Ibas

Ibas Bekend lid

23 mrt 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    Zwaar irritant; dat is het!! Ik blijf weigeren.... maar helaas ook uitgenodigd worden.... :x

5. hardloper

hardloper Niet meer actief

deze gadget doet het zelf. Je hebt kans dat de gebruikers niet weten dat ze hem doorsturen. je moet vragen beantwoorden op die street dinge, en daar krijg je punten voor. als je zoveel punten hebt kan je kijken wie wat over jou zegt. als je zoveel keer hebt geklikt stuurt de gadget zichzelf automatisch naar iedereen in je vriendenkring.
    Heel irritant. De gebruikers kunnen dit trouwens wel zelf voorkomen door dan op annuleren te drukken.
    Nee ik heb m niet, en ja ik word er ook echt gek van. Ik stuur nooit iets door.
    Je kan in je inbox op groepsberichten klikken en deze dan allemaal tegelijkertijd verwijderen.

6. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Oh ja irritant ding is dat! :x
    Heb ook telkens een hoop van die FW-berichten, zwaar irritant!
    Een berichtje sturen naar de verzenders wil dan ook niet echt helpen helaas.
    Misschien dan ook maar gaan verwijderen...

Deel Deze Pagina