Zoveel pijn....

Discussion in 'De lounge' started by Femsiejj, Nov 11, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Femsiejj

Femsiejj Niet meer actief

Pff ik verga letterlijk van de pijn. Vanaf vrijdag al pijn in mn buik, maarja denk je dan gaat wel weer over. Maar werd toch iets erger. Maandagochtend ging het eigenlijk wel weer maar 's avonds werd de pijn weer erger dus toch maar naar de huisartsenpost. Daar was de conclusie blaasontsteking en mogelijk nierstenen. Dus ik aan de antibiotica en pijnstilling. Maar de pijn werd met het uur erger. Ik denk ja ik moet die antibiotica ook ff de tijd geven om te werken dus ff doorbijten. Gisteravond zitten janken van de pijn en vermoeidheid. Vanmorgen maar weer naar mn eigen huisarts. Nu heb ik nog steeds blaasontsteking maar hij denk dat ik daarnaast eierstokontsteking heb. Damn wat heb ik een pijn. Dus nu een zwaardere antibiotica gehad en zwaardere pijnstillers. Als het vrijdag niet beter gaat moet ik terug komen. Pff nu verplichte bedrust houden.....dit is mn laatste week klussen in het nieuwe huis en zaterdag gaan we verhuizen....het komt ook weer zooooooo goed uit.

2. Champy

Champy Fanatiek lid

Sep 26, 2007
    2,533
    0
    0
    N.V.T.
    Beterschap meid! En succes met verhuizen dan maar...

3. ChristelAileen

ChristelAileen Actief lid

Aug 26, 2009
    348
    0
    0
    Beterschap, ik weet hoeveel pijn je hebt!!
    Niets aan te doen met het verhuizen HELAAS, je moet wel je rust nemen hoor!

4. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

Feb 25, 2009
    6,014
    141
    63
    R'dam
    Sterkte meisie!!! succes met je bedrust is ook moeilijk..... en niet te vergeten natuurlijk ook met verhuizen

5. Jusi

Jusi VIP lid

May 4, 2007
    8,057
    2
    38
    Zoiets komt altijd op het verkeerde moment he. :(
    Beterschap, en succes met verhuizen!

6. Bolly

Bolly Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    2,125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    niet druk om maken wordt maar weer snel beter.. goed voor je zelf zorgen.. lekker warm houden is belangrijk.. dekbedje voor de tv,, warm te drinken en een warme kruik op de buik...
    mocht het echt te erg worden ga gewoon naar het ziekenhuis .. want nou wachten het zijn je eierstokken ,, zuiningggggg op zijn :)

voelt het echt niet ok gewoon doen hoor

sterkte

Share This Page