Maar snap het niet.... Ik ben op www.wieowie.nl aan het kijken en daar krijg ik mijn telefoonnummer te zien. Ik heb mijn telnummer helemaal niet op hyves staan! Nog erger... Dit telefoonnummer staat niet eens op mijn naam. Snap er niets van...
Ik krijg bij wieowie ook van alles te zien wat niet van mij is... Dus het kan best een nummer van iemand anders zijn met dezelde achternaam en initiaal...
Ik zag bij wieowie ineens dat ons telefoonnummer in de telefoongids staat, terwijl wij toch echt dachten een geheim nummer te hebben! Meteen maar gebeld en we krijgen nu een nieuw telefoonnummer, wat een gedoe zeg!
Ja, anders was ik er denk ik niet achter gekomen...Ja als bepaalde mensen mij ineens gingen bellen...
Het is mijn mobielnummer die ik zie staan. En het is toch echt het nummer dat ik gebruik. Vind het maar raar. Hij staat namelijk op naam van mijn man. Heb met mijn meisjesachternaam gekeken zeg maar.
hmm dat wieowie site is echt shit. ik kan daar echt alles vinden. van mij..... gelukkig niet wat hier geschreven word.
je kon via wieowie.nl al jaren iemand zoeken op voornaam en achternaam daar stond ookal weet ik hoelang hyves tussen...en als iemand je wil vinden doen ze dat toch.