hyves koppeld vanaf 30 jan je achternaam op google

Discussie in 'De lounge' gestart door marline1983, 25 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendyp

wendyp Niet meer actief

Maar snap het niet.... Ik ben op www.wieowie.nl aan het kijken en daar krijg ik mijn telefoonnummer te zien. Ik heb mijn telnummer helemaal niet op hyves staan!

Nog erger... Dit telefoonnummer staat niet eens op mijn naam. Snap er niets van...

2. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik krijg bij wieowie ook van alles te zien wat niet van mij is... Dus het kan best een nummer van iemand anders zijn met dezelde achternaam en initiaal...

3. Angelie

Angelie Bekend lid

21 okt 2008
    607
    0
    0
    Ik zag bij wieowie ineens dat ons telefoonnummer in de telefoongids staat, terwijl wij toch echt dachten een geheim nummer te hebben!

Meteen maar gebeld en we krijgen nu een nieuw telefoonnummer, wat een gedoe zeg!

4. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    waar dit bericht wel niet goed voor is ;)

5. Angelie

Angelie Bekend lid

21 okt 2008
    607
    0
    0
    Ja, anders was ik er denk ik niet achter gekomen...Ja als bepaalde mensen mij ineens gingen bellen... ;)

6. wendyp

wendyp Niet meer actief

Het is mijn mobielnummer die ik zie staan. En het is toch echt het nummer dat ik gebruik. Vind het maar raar. Hij staat namelijk op naam van mijn man. Heb met mijn meisjesachternaam gekeken zeg maar.

7. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Als je hem niet op je eigen naam hebt staan zal je hem denk ik toch eens ergens ingevuld hebben...

8. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

hmm dat wieowie site is echt shit. ik kan daar echt alles vinden. van mij..... gelukkig niet wat hier geschreven word.

9. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    je kon via wieowie.nl al jaren iemand zoeken op voornaam en achternaam daar stond ookal weet ik hoelang hyves tussen...en als iemand je wil vinden doen ze dat toch.

10. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Bedankt Marline, ik heb het meteen aangepast!

Deel Deze Pagina