Ik kom er niet uit Ik heb echt een nieuwe broek nodig en nou zag ik dus leuke broeken bij de h&m' Maar daar staan alleen maar w/l maten Ik heb maat 46, dus welke maat moet ik nou hebben?
Toevallig heb ik het gister in een winkel gevraagd. Ik heb maat 44 en had een 36 nodig. jij dan denk een 38
dat weet ik dus ook nooit, en als ik het dan vraag dan klopt het de helft van de tijd ook niet! Rottig he, ze kunnen er toch ook wel gewone maten in zetten
hangt er ook heel erg vanaf. Bij Vero Moda had ik een heel andere W/L maat toen ik daar een broek kocht dan toen ik laatst bij Jeans Centre een broek paste. Het is echt een kwestie van uitproberen.
Als ik jou was, zou ik naar de winkel gaan want het kan echt wel schelen hoor! Ik heb maat 36/38 in mijn broeken, maar in jeans heb ik verschillende maten... Mijn voorlaatste was maat 31, mijn laatste 29. Ben niet verdikt of afgevallen en het gaat om hetzelfde merk! Naar lengte kijk ik nooit, want vermits ik klein ben zijn alle broeken toch te lang...
Even denken Ik heb maat 32 normaal en dat staat gelijk aan 24 dus dan gaat 't verder 32/34 - 25 34 - 26 34/36 - 27 36 - 28 36/38 - 29 38 - 30 38/40 - 31 40 - 32 40/42 - 33 42 - 34 42/44 - 35 44 - 36 44/46 - 37 46 - 38 Dus wat Kaatje85 zegt klopt, naar mijn weten.
Ligt ook aan je buik. Mijn bovenkant was maat 38 en mijn jeans maat 28. ( was, want ik ben al 3 kilo afgevallen in een week, \/, sorry moest het even kwijt)
én aan je heupen Als je een heup broek past iig.... Ik ben heel smal en dus amper heupen... errug lastig dus... Groetjes Cynthia
http://shop.hm.com/nl/custservpopup?dis ... able_woman DE H&M MAAT-TABEL! Jeans-maten staan eronder..
Het klopt idd niet altijd, want volgens deze tabel zou ik maat 34 moeten hebben, en ik heb jeansmaat 32. Zelfs 1tje in maat 30 die prima past.
Die van H&M klopt toch ook niet helemaal hoor. Ik heb (had, ) een enorme buik voor de rest van mijn lichaam. Volgens deze tabel zou ik dus maat 46 hebben, Maar ik heb dat nooit. Passen lijkt me toch de beste manier inderdaad.
Ik heb ook maat 46 voor broeken, en bij de H&M heb ik altijd maat 36. Ik heb btw behoorlijk brede heupen, en de broeken van de H&M in maat 36 komen altijd boven je heupen uit.