IK heb al een behoorlijke tijd een Hyves account, maar merk dat steeds meer mensen overstappen naar Facebook...wat vinden jullie leuker?
ik heb facebook omdat ik ook vrienden in het buitenland heb en er graag foto´s van zie en contact mee hou, hyves is daarin gelimiteerd, facebook is wel saaier
Facebook, idd door buitenlandse contacten.. Als hyves ook echt internationaal zou zijn (zeggen ze wel en je kan idd de taal aanpassen, maar toch echt niet bekend bij mensen in het buitenland) zou ik hyves denk ik wel leuker vinden..
Facebook! Vind ik via mijn mobiel een stuk gebruiksvriendelijker (android) en ik word helemaal gek van die reclame op hyves onderin! Ik heb ook nog wel hyves en hou dat nog even aan omdat niet al mijn contacten op facebook zitten.
Heb ook beide maar doe meer met hyves, facebook is denk ik vooral aantrekkelijk als je vrienden/familie in het buitenland hebt wonen.
Ik vind hyves leuker (al was het alleen maar omdat ik geen ruk van facebook snap), maar op facebook heb ik interessantere contacten Ik denk wel dat hyves het op een gegeven moment gaat moeten afleggen tegen facebook... bijna iedereen die ik ken is al overgestapt, of doet beide.
Doe mij maar hyves. Snap nog niet zoveel van facebook. Ik zie daarop ook foto's en reactie's van vrienden van vrienden...dat interesseert me niks, maar daardoor vind ik het wel minder overzichtelijk. En ik heb genoeg facebook vrienden....maar toch vind ik er weinig op staan.
Hyves heb ik nooit een account gehad omdat het me niks leek maar heb nu sinds kort een account op facebook en dat vind ik wel leuk.
Hyves vind ik leuker. Facebook heb ik voor internationale contacten en de spelletjes. Ik zet ook weinig persoonlijks op FB, op hyves wat meer.
Facebook !!!! Hyves is uit. Op hyves zitten meer de jongere op facebook de volwassenen. Mijn hyves is erg rustig geworden terwijl het op facebook erg druk is. Facebook is vooral leuk als je er zelf veel berichten en foto's op plaats dan krijg je veel reactie's terug en als je zelf veel reageert op berichten.
Ik vind facebook leuker. Ik heb mijn familie uit Syrie daar op dus kan ik makkelijker contact houden. Vind de 'i like it' button ook erg leuk haha. Het is meer overzichtelijk dan hyves vind ik, omdat sommige mensen een drukke achtergrond op hyves hebben of een kleur tekst die bijna niet te lezen is Nadeel van hyves vind ik wel dat facebook je overal in de gaten kan houden (heb ik in een docu gezien). Overal waar zo'n 'i like it' button staat. Ze zien dan naar welke sites je gaat en wat je bekijkt ofzoiets
ik heb ze allebei maar vind facebook veel leuker. hyves gebeurt niet veel meer maar zodra ik op facebook ga slaan de berichten me om de oren hihihi
Facebook vind ik uiteindelijk leuker. Ik kan er meer mee, en er word meer gereageerd op facebook. Hyves is zo druk met al die verschillende achtergronden... Ook is uploaden vanaf android makkelijker met facebook. Oh ja, en ik heb familie in het buitenland