Ik vind het echt bizar gewoon. Gisteren dacht ik lekker kipfilet te eten. Die kopen we altijd bij de c1000 en nooit echt problemen mee gehad. Okee dit jaar wel eens kip gehad met grote stukken bot erin, maar gisteren was het net wat erger. Ik knip altijd me kip en marineer het zelf. Tot mijn verbazing voelde ik iets en denk wat is dit nou weer. Misschien nog een stukje ijs? kwam tenslotte uit de diepvrier. Maar Nee het was een stuk glas Dus ik kijk nog even verder of er nog meer in zit, nu had ik de helft dus geknipt en heb ik er gewoon 3 stukjes glas uitgehaald. Echt waar stond te rillen op me benen... dan ga je automatisch denken : wat als ik het neit geknipt had? wat als 1 van me dochters het in hun mond had gekregen of was blijven hangen van binnen? enz enz Heb alle kip weg gegooid en maar heel ongezond de frituurpan opgezet. Ga ze vandaag gelijk bellen en mailen want vind dit dus levensgevaarlijk. Wat voor rare dingen hebben jullie in je eten wel eens gehad?
Glas in de kipfilet? Hoe kan dat er nou ingekomen zijn? Heb je de stukjes bewaard? Weet je absoluut zeker dat het geen stukjes ijs waren? Als het echt glas was is het wel ERG schandalig ja! Ik zou niet bellen en mailen maar gewoon terug naar de winkel gaan!
Wow jeetje zeg dat is echt super gevaarlijk! getver hoe kan er in godsnaam glas in kip komen!?!? ik zou er ook zeker mee terug gaan ieeewww
het was echt glas heb het geprobeerd te breken mee getikt op het aaanrecht. En was echt onwijs scherp gewoon. Was gewoon helemaal dicht in de verpakking. Dus zo gekocht in de winkel, thuis in de diepvries gegaan en er uitgehaald om te ontdooien. Heb het in een plastic tas in de container gegooid. Heb eraan zitten denken om gelijk terug te gaan maar de winkel is hier niet in de buurt.
Ik ben zovaak terug gegaan naar de c1000 vanwege hun kipfilet. Vooral omdat het na 2 dagen (soms zelfs de dag erna) al rot rook. Ik begon zelfs aan mijn koelkast te twijfelen, maar bedacht me ook dat andere producten en vooral ander vlees wel goed blijft in onze koelkast. Heb het 1 keer de filiaalmanager laten ruiken en die deed toch wel wat paniekerig erna. Je krijgt dan wel de smoes te horen van 'ja, soms zit er een stukje bij wat niet goed is' Ondertussen heb ik al 6 keer kipfilet weg moeten gooien en koop het voortaan bij de Lidl. Die komt als beste uit de test en heb daar nog nooit problemen mee gehad (even afkloppen).
Wat slecht zeg! Dit mag echt niet, inderdaad heel gevaarlijk! Goed dat je het tijdig hebt gezien en het laat weten aan de winkel. Ik heb ooit een stuk rubber in een croissant gevonden, ben er meteen mee naar de winkel gegaan en de manager deed nogal 'lacherig'. Hij bood me een nieuw croissantje aan, maar daar heb ik voor bedankt. Heb mijn telefoonnummer achtergelaten, maar ben nooit meer gebeld door hun. Dit alles speelde zich af in, jawel, de C1000
Nou heb gebeld en zijn erg laks daar zeg Ja hoeveel kipfilet had u? Ik zeg een kilo. HIj zegt ja dan mag je nieuwe komen halen. Ik zeg nou daar bedank ik voor! Het gaat erom dat er glas in zit dat het nagekeken moet worden. Nou zeggen ze ik kook het ook altijd en nooit klachten mee gehad. En andere mensen er ook niet over gehoord. Ik kreeg geen excuses niks. Ik mag ook een ander iets van vlees uitzoeken maar ik ga dus het hoofdkantoor ook maar mailen want vind het ronduit schandalig hoe ermee word omgegaan!
Hallo Wat schandalig zeg, ik zou idd bellen en er anders mee terug gaan. Dit moet toch niet kunnen.!! Ik heb een keer kant en klare salade gekocht. Stond op de verpakking dat je het zo op je bord kon leggen. Normaal waste ik het eerst, maar deze keer een beetje lui. Ik heb toen gebakken aardappeltjes erbij gemaakt, en een biefstukje. Toen ik een hap van de salade wilde nemen zag ik dat ik een halve kikker aan mijn vork had zitten. Ik ging bijna over mijn nek en heb zo mijn bord leeggekiept boven de prullenbak. Dit was trouwens ook bij de c1000. Ik ben er toen meteen mee terug gegaan. Zegt de manager dood leuk, je mag wel een nieuw pakje pakken...... Nou nee dank je....
jeetje wat schandalig zeg =O ik zou daar dus echt nooit meer me vlees halen :/ vind het erg raar dat er zo gereageerd wordt. Wat als je kindje het had gegeten, en er iets ergs had gebeurd, zouden ze dan ook zo laks reageren? =O
wtf een halve kikker? hoe komt een halve kikker in de salade =O bizar zeg =O ik vraag me echt af wat de C1000 met zijn producten doet echt :/
Ik zou zeker het hoofdkantoor mailen, die doen vaak meer met zo'n verhaal dan iemand van de betreffende c1000 winkel. Ik heb een keer met eigen merk yogo drank van de ah gehad dat het gewoon bedorven was (en was nog lang houdbaar, dus daar lag het niet aan). En de afbakbroodjes van de AH beschimmelden lang voor de uiterste houdbaarheidsdatum. Beide dingen koop ik daar ook niet meer. Verder met de C1000 nooit problemen, bij mij was het juist altijd bij de AH mis.
wij hadden laatst baby potjes voeding, die over de datum was in de AH, en 1 potje dat in de schappen lag 1 dag voor de verstreken datum, ben er mee naar de kassiare (hoe spel jedat?) gegaan en melding van gemaakt, hij zij dat hij tegen zijn collega's zou zeggen dat ze beter moeten opletten enz nou ben benieuwd, het ging hier over die plastike potjes, mijn schoonzus heeft het ook vaker met die gehad dat ze overdatum waren en gewoon in de schappen lagen =O
Nou je het zegt, ik heb dat ook vaak gezien. Ik bedoel dat iets over de datum was. Vooral bij de verse producten. En als ik dan een medewerker erbij haalde reageerde die er zo luchtig op.. Je zou het als klant daar maar net gekocht hebben. En dit heb ik bij diverse AH vestigingen meegemaakt (in plaatsen waar ik dan woonde).
Ik heb een keer een stukje glas in een zak chips gevonden (nibbitjes) verpakking met glas en al opgestuurd naar de smits en ik kreeg 7 nieuwe zakken toegestuurd (ze kwamen mijn oren uit ) met een uitgebreide excuusbrief en de belofte dat ze zeker uit gingen zoeken hoe dit kon gebeuren. Ook een keer met bastognekoeken van Lu. Nieuwe verpakking gekocht die nog ver voor de houdbaarheidsdatum zat. 's avonds open gemaakt en dat stonk !! echt zo'n vieze amoniak-geur. De volgende dag gebeld en ze hadden veel meer klachten hierover binnen gekregen. Naam, adres en rekeningnummer achter gelaten en we kregen twee dagen laten keurig een excuusbrief + 2 pakken koekies en het aankoopbedrag werd teruggestort op mijn rekening. En die kwamen NIET van de C1000 vandaan
brrrr dit topic is wel goed voor de lijn Een kikker ieellll spontaan misselijk. Bij de Ah wel eens gewoon de poeder flesvoeding van een jaar over de datum gehad toen werd er ook al zo luchtig gerageerd (toen ben ik toch niet al te vriendelijk geweest en heb daar echt staan gillen van kwaadheid)
gelijk heb je, dit zijn dingen die je eet, of in dit gevaal je kindje drinkt, en kan er door ziek worden (ga ik vanuit) en het is gewoon heel slecht als ze dat in de schappen laten staan plus dat het gewoon niet goed gecontroleerd word =O
Hier afgelopen zaterdag bij de Jumbo een zakje studentenhaver gehaald. Zitten we lekker te smikkelen, zakje bijna leeg.. roept mijn schoonvader ineens: 'hey, er zit glas in!! Half vast in een rozijntje.. Ik ben naar de Jumbo gegaan, kreeg gelijk mijn geld terug en een grote bos rozen voor het ongemak!!!!! Ze gaan zelf het kantoor van die studentenhaver bellen en er melding van maken, en ik krijg hier nog schriftelijk bericht van zeiden ze. Ben benieuwd. Maar vind wel dat de jumbo dit netjes opgepakt heeft.
OMG! Ik zou kijken welke slager het is en met hun ook contact opnemen. Weet niet of C1000 zijn eigen slagerij gebruikt zo ja, dan inderdaad contact opnemen met het hk. Hier ooit een dikke larve bij de stoomgroente van de Aldi in een peul gehad (ieuwwwwwwwww ik heb al zo'n hekel aan die beesten ) En een keer bij de kippenpoten van de AH zaten er de niertjes nog aan, jeghhhhhh! Voor de rest niet veel rare dingen meegemaakt in producten, hooguit producten die over de datum waren en in de schappen lagen.
Zo inderdaad netjes van de Jumbo. Ik heb net gelijk naar de c1000 gemaild althans het hoofdkantoord. Of de consumentenservice zolas het op hun site staat. Een toch niet al te aardig mailtje met toch echt de naam van de mevrouw die ik aan de telefoon gekregen heb en ontzettend laks reageerde! Ben er eigenlijk nog kwaad om Maar bizar hoevaak ik nu al lees dat er glas in dingen zit. Vind het gewoon eng worden. Oh ben net nog even naar de container gelopen om inderdaad te kijken van welke leverancier het komt maar staat er niet op.