Ik vind dat op facebook juist helemaal niet minder. Dan zie je precies wie bij wie heeft zitten krabbelen in één oogopslag. Met dat krabbelen moet je gewoon echt geen dingen neer zetten die je liever niet rondbazuind. Hyves en facebook is nou eenmaal mensen kijken, ik denk dat dat juist de grap ervan is. Mensen zijn altijd al nieuwsgierig geweest, vroeger gingen de mensen aan het belbord zitten afluisteren (in de tijd van paard en wagen) om te horen wat ze elkaar hadden te vertellen hahahaha
Hahahaha nou idd zo is het ook wel een beetje hoor, weetje het ligt ook gewoon aan jezelf denk ik. Ik ben er gewoon op uitgekeken en ergerde mij echt aan sommige mensen, En zeker bepaal jezelf wat je erop zette eingelijk helemaal niet bijzonders hihi. Maar zelfs dat vond ik vervelend worden Ik vond het wat kinderachtig worden, dat is mijn eigen mening. Mischien zou ook facebook mij niet bevallen... Ik was zo benieuwd naar de meningen. En die heb ik gekregen erg fijn en erg leuk hoe iedereen het ziet. Nou ik ga gauw weer naar mijn belbord hihi
Hier ook beide, maar Facebook blijft toch favoriet.. Vooral ook omdat het internationaal is en aangezien ik geboren ben in België is dat wat fijner met familie die ook op Facebook zit. Ik heb de laatste tijd het idee dat Hyves maar een beetje aan het doodbloeden is..
Heb beiden maar vindt hyves toch veel leuker! Reden dat ik me uberhaupt heb aangemeld voor Facebook is omdat veel mensen overstappen maar persoonlijk, kies ik toch voor Hyves.
Ik heb ook een belgische kennis leren kennen via een forum. Maar het is mij nooit duidelijk geworden of ze in Belgie hyves kennen? mischien een domme vraag diegene had in elk geval alleen facebook.
Ja ach dat kan. Ik erger me al langer aan hyves (aan sommige mensen en hun hyves beter gezegd). Facebook is voor mij niet anders, ik vind zo'n forum als dit weer leuker. En wat ik een keer heel schokkend vond toen ik net was bevallen is dat iemand foto's van zijn overleden kindje als hoofdfoto op hyves had gezet. Ik ben me echt te pletter geschrokken, kindje was echt paars aangelopen. Vond het gewoon vreselijk en ik kan gewoon moeilijk begrijpen dat mensen zoiets op zo'n manier willen delen om eerlijk te zijn...
Is geen domme vraag hoor. Nee de meeste Belgen kennen Hyves niet.. In België kennen ze vooral de sites Netlog(veel jongeren) en Facebook
Ik doe steeds meer met facebook maar blijf hyves toch nog ff leuker vinden. Door hyves heb ik 2 jaar geleden een minireünie gehad met wat oudklasgenootjes/vriendinnen, leuk
Ik heb beide, en maak ook van beide gebruik. Wat je er wel of niet opzet hangt van jezelf af. Ik heb mijn profiel zo ingesteld dat alleen vrienden foto's kunnen kijken en krabbels lezen. Ook als iemand iets vraagt, en het antwoord gaat zijn/haar vrienden niks aan, stuur ik een prive bericht.
Ojeee dat meen je niet, wat erg. Dat soort mensen vind ik moeilijk te begrijpen. Het is iets zo ergs. Je kan niet van andere mensen verwachten dat zij willen zien hoe hun kindje eruiit ziet als het overleden is. Zoiets moet je echt alleen maar met je familie delen. Ik kan mij zo voorstellen dat je geschrokken bent. Ik snap dat echt niet waarom? Dat beeld raak jij denk ik niet meer kwijt. Ik zag in je (handtekening) dat jullie al veel verdriet gehad hadden zoiets is dan echt heel erg moeilijk. Ik ben hier zo nu en dan soms heel druk ik pendel daar ook nog naast maar soms wil ik egwoon even lekker voor mijzelf hebben.
Ahhh kijk dus toch dacht het al. Oja netlog wel eens van gehoord. Dankjewel trouwens voor het beantwoorden van mijn vraag. Nu weet ik het dus helemaal zeker.
Ik heb beide. Hyves vind ik het gezelligste omdat daar de meeste bekenden op zitten en ik het er vrolijker uit vind zien. Facebook vind ik wat 'volwassener' ofzoiets... Wat betreft die 421 vrienden. Tja, mijn ding is het ook niet. Een tijd geleden heb ik nog een topic geopend over vriendjesverzamelaars, achteraf gezien was dat naar aanleiding van een druppel die mijn emmertje deed overlopen. Ik ben er toen wel achter gekomen dat er écht mensen zijn die met die 421 mensen hun leven willen delen, wat overigens hun goed recht is. Ik ben er alleen iets minder van gecharmeerd als een ruzie ook besproken wordt in een www en mensen NIKS meer met me te maken willen hebben als ik ze toevallig niet op m'n Hyves of Facebook wil omdat ik toevallig NIET zoveel vage vriendjes wil
ik heb nog steeds hyves, en ik hen geen honderden vrienden, gewoon kennisen en vriendin, oude klasgenoten
Ik heb facebook maar in België is hyves niet zo gekent. Het handige aan facebook is dat je zelf kunt kiezen wie wat ziet en wie je toelaat. Ik heb wel iets meer dan 500 mensen staan maar ik ken hen allemaal. Heb wel een grote kennissen kring Onlangs wel nog meer dan 50 mensen er uitgegooit omdat ik ze niet meer hoorde.
Ik blijf bij hyves. Heb persoonlijk geen zin om weer aan een andere ding te beginnen. Elke keer als ik ergens aan beging dan is na 2 jaar ofzo weer een andere hype vandaar Zelf heb ik gewoon een bescheiden aantal mensen op mijn hyves,maar heb totaal geen problemen mee met mensen die er wel honderden hebben (moeten ze zelf weten) Ook heb ik zelf geen gevoel dat hyves kinderachtig is maar dat komt omdat ik gewoon vrienden van mijn leeftijd in mijn vriendenlijst heb. En ik dus ook niks met de kinderen die eerop zitten wat mee te maken heb.
ik hoorde laatst de uitspraak : "hyves is vanaf 16 en tot 40 " k facebook "echt'....en hyves is meer voor zp en meer voor "erbij "....vind het nog ltijd wel leuk om beide te hebben