hyves of facebook?

Discussie in 'De lounge' gestart door ProudMom28, 8 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ik moest ook even wennen maar ik ben om helemaal sinds ik een Iphone heb ben ik facebook-fan!

2. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Facebook!

3. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    ik heb beide, en ik heb best veel "vriendjes" op beide.
    Op hyves deel ik meer persoonlijke dingen, maar beide helpen me aan connecties opbouwen en krijg veel werk via beide netwerken dus gaat me lekker af zo.

4. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    geen van beide :D zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen om ook dat nog eens bij te houden. heb een hyves profiel, maar daar is ook alles mee gezegd. en de helft van die mensen ken ik niet eens meer haha. ben nog nooit op facebook geweest, dus zou niet weten of het iets is dat ik 'mis'

5. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    ik heb beide maar vind FB beter. Mijn Belgische familie 'zit erop', heb al heel wat vrienden en klasgenoten teruggevonden, de lay out is rustiger, etc...

6. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    #46 Windows, 8 sep 2011
    Laatst bewerkt: 8 sep 2011
    Ik Twitter liever,en 2 nichten van me zijn daar ook veel te vinden dus dat is wel leuk.
    Mijn Hyves doe ik niet veel meer mee eigenlijk,heb laatst ook wel opschoning gedaan hoor.
    Maar zoals laatst,met m'n vader,slechts een enkeling toonde medeleven...(op Hyves dus)

7. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Facebook en Twitter.

Hyves is zo 2005 ;)

8. amber23

amber23 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.239
    0
    0
    NULL
    NULL
  9. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    facebook!

10. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Ik zeg Hyves ik snap die hele Facebook niet??

11. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Ik dus ook niet :D
    Heb nog wel FB maar volgens mij is dat allemaal ingewikkelder dan Hyves:$:D

12. limegreen

limegreen Bekend lid

6 mei 2008
    892
    0
    0
    hyves voor vrienden uit nederland en geen facebook hebben ..
    en facebook voor vrienden in het buitenlnd die geen hyves hebben ...

13. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Facebook!

En ach ja, vrienden, kennissen... ik ben zelf ook nieuwsgierig. Heb op mijn facebook niemand staan waar ik niet een connectie mee heb. Wellicht een paar personen nog nooit in real life gezien(ik denk dat ik die op 1 hand kan tellen trouwen), maar ken ik bv weer van hier op zp.

14. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Dat twitteren daar snap ik nou helemaal geen biet van. Hoe werkt dat nou eigenlijk, volgens mij oersaai als je geen mensen kent die ook twitteren.

15. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Nee dat beeld dat raak je inderdaad niet kwijt. Ik ging toen iedere minuut kijken of mijn eigen kind nog ademde. Maar dat kwam omdat onze dochter toen heel veel huilde ik ook nog eens heel gespannen was daardoor, samen met de nodige hormonen. Dan ben ik dus niet zo goed opgewassen tegen zulke beelden.

Mijn handtekening is het gedichtje wat op Veerle haar geboortekaartje stond. Het betekend dat zij een geschenk uit de hemel is en dat ze een stukje van Gods warmte mee heeft genomen toen ze op deze aarde is geboren:) Dat we hopen dat ze die vreugde die ze van boven krijgt, altijd zal blijven koesteren en houden als ze groter groeit.:)

16. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    ik zeg hyves, ziet er veel leuker uit en is makkelijker. Ik vind facebook ingewikkelder en mijn 'vrienden' houden hyves meer bij, kan ik vaker iets nieuwe lezen dan op facebook, dus voorlopig ga ik voor hyves

17. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.582
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Hyves wordt bij mij ook minder,is bijna niks te beleven daar maar Facebook zit ik heel vaak,heb ook veel familie in Indonesie en Australie die daar zitten.
    Mijn dochter zit juist meer op hyves dan op Facebook.

18. Only me

Only me Niet meer actief

Allebei eigenlijk

19. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Heb paar jr terug hyves gehad en toen vond ik t nog erg leuk! Nu als ik naar hyves kijk vind ik t niets aan. Nu gek op facebook :) af en toe leuke dingen neerzetten, fotos, reageren bij wie zijn profiel je wilt etc... en ik wis ook om de zoveel tijd mensen, wil echte vrienden en fam en geen hoge score aantal neppe vrienden..

20. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik heb Hyves en Facebook.

Facebook snapte ik eerst he-le-maal niks van. Maar ik heb me er eens in verdiept en nu Facebook ik net zoveel als dat ik Hyve.

Deel Deze Pagina