Daar ben ik het helemaal mee eens! Hier ook allebei, maar doe meer met hyves. Vind fb maar een saaie bedoeling.
Ik weigerde altijd om facebook aan te maken.. Nu heb ik het sinds een week of 3, en kom ik nooit meer op hyves
Hyves zit ik op. Mijn man op fb. Dat doet hij ook alleen via zijn telefoon. Dat kan makkelijker op fb als op hyves volgens mij.
Facebook! (ook ivm de spelletjes ) Had wel Hyves, maar heb inmiddels m'n account verwijderd, gebruikte het toch nooit, vind Facebook veel overzichtelijker.
Facebook! Ik heb beide, maar omdat veel van mijn 'vrienden' overgingen naar Facebook heb ik de stap gewaagd. haha. Facebook leek me eerst niets aan maar ben daar nu toch regelmatig te vinden en op hyves bijna nooit meer.
Ik heb Facebook, Hyves gebruik ik eigenlijk niet meer... Vind Hyves vaak een beetje 'druk' zeg maar, FB vind ik overzichtelijker. @Caruli; hoe is het met je zoontje meid?
Heb net naar aanleiding van dit topic m'n hyves maar eens verwijderd. Wie vriendjes wil worden op FB, altijd welkom!
ik heb hyves en FB Hyves vind ik leuker voor fotos www enz enz FB gebruik ik meer voor spellen heb daar ook daarom mega veel onbekende vrienden tussen zitten.
Hier Hyves en Facebook Vindt Hyves wat leuker qua profielopmaak en gadgets. Zo kan ik daar een leeftijdsticker van Aiden op kwijt. Geen idee waar ik dat kan plaatsen op Facebook. Vast wel op het prikbord, maar dan moet je steeds helemaal naar beneden scrollen? Wat dat soort dingen betreft, vind ik Hyves mooier en Facebook maar saai.
Lucia: zodra ik een facebookpagina heb mag je me toevoegen Het gaat nog steeds niet zo best met Mitch, gelukkig geen bloed meer gespuugt maar eten wil hij zelf bijna niet. Vandaag belt als het goed is onze kinderarts en dan maar kijken hoe of wat hij verder wil.
Caruli, ik hoop dat het snel beter gaat met Mitch, het is zo rot als je kindjes ziek zijn! Laat maar iets weten als je FB hebt.
Ik heb ze beide. Facebook gebruikte ik tot voorheen voor spelletjes, sinds een maandje doe ik er meer mee. Hyves vind ik overzichtelijker, maar wordt steeds minder leuk, iedereen gaat over naar Facebook. Gebruik ze beide niet heel vaak meer. Twitter it is.
Ik heb allebei, vind Hyves leuker, maarja ook veel mensen die alleen maar op facebook zitten, dus vandaar hier ook Facebook
Definitly Facebook! Wil mijn Hyves steeds verwijderen, maar wat iemand al zei, moet je weer foto's en alles gaan opslaan die ik niet meer heb maar nog wel in mijnn hyves staan, nog geen tijd voor gehad. Ik vind Hyves meer tokkie geworden maar dat is mijn persoonlijke mening