ik heb beide maar gebruik meer facebook. doe eigenlijk niets meer met mijn hyves. ik vind facebook veel fijner en overzichterlijker alleen alles wat nieuws is, is uiteraard even wennen en er in komen!
Ik heb een fb pagina aangemaakt, maar snap er nog niet zoveel van.. Kan ik alleen een soort www schrijven of kun je ook blogs en foto's enzo plaatsen? Oh wat voel ik me blond..
blog is een notitie Als je rechtsboven op je naam klikt komt je echt in je profielpagina en daar kun je links foto's en notities toevoegen (en foto's idd ook via je status). Je startpagina is je verzamelplek waar je alle updates van iedereen ziet enzo.
Ik heb Hyves. Snap van Flutbook geen drol, en vind het nog oersaai ook. Maar goed, doe met hyves eigelijk ook niks meer, zet er al helemaal geen persoonlijke dingen op. Wil men weten wat ik doe, of foto's zien dan bellen ze of komen ze maar
Ik heb beiden. Al vind ik Hyves veel fijner dan Facebook, maar om 1 of andere reden is Hyves helemaal uit. Helemaal sinds de site veranderd is. Sindsdien komen veel 'vrienden' van me niet meer online, dus ik zelf ook niet meer eigenlijk. Facebook heb ik daarom aangemaakt, maar vind dat lang zo fijn niet.
Facebook! Dat is veel internationaler, terwijl er op hyves bijna alleen maar Nederlanders en Belgen zitten. Facebook vind ik ook stukken overzichtelijker en minder kinderlijk aandoen dan Hyves.
Kan iemand uileggen hoe ik de dingen van mijn prikbord weg kan halen? Nu staat er elk ding dat ik gewijzigd heb enzo op. Zo word het wel heel druk.
@Caruli: ga met je cursor over het zinnetje. dan zie je op het einde van de zin een kruisje verschijnen waarmee je het bericht wist.