Ik ben het type *huis*vrouw dat houdt van een net en opgeruimd huis. Een opgeruimd huis is een opgeruimd hoofd. Ik zeg wel eens voor de gein dat de poetsdoek mijn beste vriend is. Dit tot grote ergenis van mijn vriend.... Hij vind vaak dat ik het te netjes wil hebben (en houden) en dat ik het wat meer moet laten varen. 'Leef rommel' moet gewoon kunnen volgens hem. Nu ben ik de laatste tijd bezig om niet aldoor in de weer te zijn met het huishouden en wat meer langs de 'rommel' heen te kijken. Proberen eens de boel de boel te laten dus. Ik vind dit best moeilijk (tja sorry, kan er niks aan doen...) en dat weet hij! Nu krijg ik toch verdorie vanavond 'de wind van voren' van hem, omdat het volgens zijn zeggen een zooitje was in huis! P A R D O N ??!! Er lag alleen wat speelgoed van Vigo in de kamer (ik had eindelijk eens besloten niet al het speelgoed waar hij niet meer mee speelt maar in zijn speelgoed doos te gooien), een doos en meneer was ook niet pleased dat de afwas nog op het aanrecht stond. Ik heb verdorie vanmorgen ALLES netjes opgeruimd en schoongemaakt (oke, op de afwas na dan. Die wou ik vanmiddag doen maar ik kreeg onverwacht bezoek dus niet aan toegekomen) Dit commentaar schoot me toch zo in het verkeerde keelgat! Juist hij, die mij meermaals zegt dat ik het me niet zo moeilijk moet maken wat het huishouden betreft, leest mij nu even de les! :x Ik ben echt waar pislink, en hij schijnt maar niet te begrijpen waarom ik mij gekwetst voel. Mannen... eerlijk waar, soms wou ik dat ze niet bestonden!
Ik zou ook woest zijn. Ik ruim ook altijd alles op. Maar als ik eens moe ben of er niet aan toe kom dan ruimt hij op en hoef ik ook geen commentaar. Heeft hij zelf geen handen?
whahahaha!!!!!! Het is ook altijd hetzelfde bij die mannen; Ben je constant aan het opruimen (en hem ook achter de vodden aan zitten vanwege zijn 'rommel') moet je het rustig aan doen en het huishouden wat minder serieus nemen doe je op een dag niet alles wat je normaal zou doen en komen ze thuis dan is: pfffffff wat een bende hier.....
Ik heb het hem al geprobeerd uit te leggen, maar hij schijnt het echt niet te begrijpen... Ik laat het maar even voor vanavond. Gezellig is anders, maar goed.
hier ook zo'n extreme poetser maar bij mij is het nooit schoon genoeg, daarom ook geen schoon hoofd Mijn vriend ergert zich soms aan mijn schoonmaakwoede's .. probeer ook wat te minderen maar pfff wat is dat lastig zeg... ze zeggen dat als er eenmaal kinderen zijn dit echt wel over gaat nou hoop het maar. Dat je vriend zo reageert is misschien omdat het altijd zo netjes is hij dat gewend is, maar idd om dat zo te reageren terwijl je dan je best doet om te minderen is natuurlijk niet leuk!!
Haha! Sorry, het is helemaal niet grappig, maar toch altijd hetzelfde met die kerels: lopen vitten als je de boel altijd aan kant wil hebben, maar OH WEE als je het dan een keer niet doet, dan zijn ze in alle staten. Ze weten pas wat ze missen als het er niet meer is, he?
Ik heb de mijne laatst gezegd dat hij even naar de bijkeuken moest...hij snapte er niks van. Ik zei dat die kabouters, die die volle wasmanden altijd wegwerken, een schouderklopje hadden verdiend :S
flikt mijn man ook wel eens.. meestal maar eens per half jaar, vaker durft ie niet Dan doet ie het zelf maar.. tegen de tijd dat hij weer begint te zeuren is het weer tijd voor een weekje vrij Dan ziet ie gelijk dat ik de hele dag niet stil zit en is het weer rustig voor een tijdje.. Succes meid
Hij weet best dat ik niet elke dag stil zit. Hij is net 9 maand bij de deur geweest omdat hij geen werk kon vinden. Hij weet dus precies hoe zwaar en moeilijk het allemaal kan zijn soms... Grrr, ik ben echt woest gewoon! Hij weet verdorie beter!
Ooooh, dat kan ik écht niet hoor... Heb het wel eens 2 dagen geprobeerd, maar dan ben ik echt klaar voor het gekkenhuis hoor! Ik kan er echt niet tegen...
Zo die had van mij ook wel even flink de wind van voren gekregen zeg! Wat wil ie nou eigenlijk???? Achter het behang plakken meid!