Vorig jaar carnaval was er hier op het forum ergens een topic over carnavalskleding, er was toen een moeder die een aardbeienpakje voor haar kindje had gemaakt....echt te lief. Wie weet nog wie het was, of was jij het? Zou heel graag een foto krijgen want ik wil aankomende februari ons meisje ook in een soortgelijk pakje laten carnavallen alvast bedankt!
Marktplaats.nl > aardbeien meisje jurkje niet gratis - Kinderen en Baby's - Carnavalskleding en Verkleedspullen
Aardbeien Pak Voor Kinderen - Aardbeien - Kostuums - Pakken - Kinderen - Fruit - Doelgroepen - CarnavalsArtikel.nl
Ooooh dankjullie wel voor het meekijken, erg leuke pakjes maar ik zoek echt die ene...kan m alleen niet meer vinden :S..... Hopelijk weet iemand nog wie het was of leest de mama het zelf....was echt te lief
nou ik heb bijna een uur voor je gezocht... iemand genaamd sab 85 heeft ooit een keer een pakje gemaakt voor haar dochter hier ergens op t forum. hier is de link als je een stukje naar onder scrolt dan kun je hem zien. http://www.zwangerschapspagina.nl/algemene-clubs/170150-zelf-kinderkleding-maken-108.html
JAAAAAAAAAAAAAAA dat is 'm.....kon m zelf niet vinden echt ongelofelijk bedankt gaby!!! Erg lief van je......ik wil ook zoiets laten maken voor aanstaande carnaval voor ons meisje....vind heteht zon geweldig leuk pakje..... nogmaals bedankt voor al je moeite!
idd, it was me we hebben met carnaval veel oehs en aahs gehad het was vrij makkelijk om te maken hoor, als je nog vragen hebt hoor ik het wel