Hyves van mn moeder gehackt

Discussie in 'De lounge' gestart door Saja87, 18 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik log net in op hyves.

Zie ik in ene een rare krabbel bij mn moeder haar profiel staan geplaatst door haar zelf met woorden die ik hier maar niet neer zet:(
    En zo had ze ook op een foto van mij gereageerd die ze in haar foto album had staat met ik ben een ****:(:(

En het gekke is dat die krabbel geplaatst is op 17:06
    De reactie op de foto om 17:07

En ze heeft mij nog een normaal prive berichtje gestuurd met een adres van mn stiefbroer om 17:09:(:(

Vraag me echt af wie het geweest kan zijn.
    Alleen ik weet dr wachtwoord en haar man ook maar die zou dat zeker niet doen en ik ook niet:(

Nu heeft ze dr wachtwoord veranderd maar ik ben erg bang dat ze gewoon haar pc gehackt hebben aangezien ze een erg moeilijk wachtwoord heeft die echt niet makkelijk te raden is en op de pc staat ze automatisch ingelogd.

En haar oude pc is 6 jaar terug al gehackt.

Vind t best sneu voor dr:):):)

Maar k vraag me serieus af kunnen we er achter komen wie haar gehackt heeft? Moet ook een bekende van mij zijn denk ik dan ivm die reactie op uitgerekend mijn foto en niet op 1 van mn schoonzussen die dr ook op staan:(

2. Darlagirl

Darlagirl Niet meer actief

Jezus dat meen je niet .... Vind dat zo kinderachtig dat gehack van andermans accounts en computers.. wat willen ze daar nou mee bereiken ... Triest !

3. tulip

tulip Niet meer actief

ja, ik heb er een bericht over gehad bij hyves, dat er mensen actief zijn die dat doen. Kan wel even zoeken of ik die nog heb

4. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja echt.

Ik zat eerst zo:$

Én toen vroeg ik me af welk zielig figuur gaat er nou een hyves van iemand hacken.

En toen dacht ik opzeker moet ik hem ook kennen ivm die reactie op mijn foto...

Ik wil echt weten wie t is hahaha

We hebben hyves al gemaild met wat vragen en hoop dat ze snel antwoorden

5. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ohhhh Tullip graag!!!!

6. Darlagirl

Darlagirl Niet meer actief

Op facebook heb je trouwens ook zoiets, had laatst al een topic er over geopend om iedereen te waarschuwen.

Daar word er een bericht geplaatst op je status waarin staat dat men kan zien wie dr op je facebook heeft gekeken en dat je dan op een link moet klikken om je daar voor in te schrijven..

Zooooooo triest .. wat bereiken ze er nou mee :(

7. tulip

tulip Niet meer actief

hier:

Hallo

Dit is er mogelijk aan de hand, dus even een waarschuwing die ook ik van iemand kreeg.

Hackers zijn nu bezig op Facebook en Hyves ze posten op de pagina's van je vrienden beledigingen in naam van jou, zonder dat je er iets van weet. Je ziet het niet, maar al je vrienden zien dat het jouw post is. Dus als je zogenaamd iets van mij krijgt, bv een bericht dat beledigend is, dan is het zeer zeker niet van mij!!!!! Stuur dit door.

Dit bericht kreeg ik door en wil het toch wel graag delen.

8. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

hier op hyves inderdaad ook van diverese bericht gehad dat er hackers actief zijn en dan inderdaad woorden gaan neerzetten die ik niet herhaal.

Triest allemaal

9. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ohh nee dat is het gelukkig niet.

Het is alleen op haar eigen pagina gebeurd onder haar eigen naam.

Dus niet bij andere ofzo

En mn moeder ziet die berichten ook staan op haar eigen profiel

10. Jel

Jel Niet meer actief

Ik heb ook dat waarschuwingsbericht gekregen via een pb. Wat rot voor je moeder zeg.

Deel Deze Pagina