N.a.v het topic wat je het lelijkste aan jezelf vind, ben ik wel benieuwd wat jullie het mooiste aan jezelf vinden! Het mooiste aan mijzelf vind ik de kleur van mijn ogen. Grijsblauw met oranje erbij! Nu jullie.
Mijn tenen. Ze lopen in een mooi trappetje. Mijn man heeft de tenen qua grootte door elkaar heen, en dat ziet er zo grappig uit.
de kleur van mijn ogen. blauw-grijs met een hele donkere rand eromheen. mijn zoon heeft precies mijn ogen. zo leuk. mensen zeggen steeds wauw wat een mooie ogen, precies die van mama. hihi
Zonder m'n gummysmile m'n glimlach. Ik heb volle lippen en mooie tanden van mezelf, ze staan recht, zijn gelijk en mooi wit. Qua innerlijk ben ik blij met m'n gevoel voor humor en relativeringsvermogen.
Mijn ogen (grijs blauw met hele lange wimpers) en mijn handen en voeten omdat ze zo mooi en klein zijn
Mijn haar, ik heb een hele volle bos met lang haar en het klit nooit en is altijd superzacht Verder mijn ogen en wenkbrauwen, heb van die donkere wenkbrauwen en lichtblauwe ogen en lange wimpers