hoi dames, als jullie het goed vinden plaats ik dit berichtje hier, dan bereik ik lekker veel mensen Regelmatig krijg ik op hyves een mailtje met: help mijn dochter/zusje/buurmeisje vinden, over kids die zijn weggelopen. Die worden zo vaak door gestuurd, terwijl het betreffende kind dan vaak al weer maanden thuis is. Nu ook weer een hartkreet: Help mij mijn dochter vinden Beste mensen Dit meisje op de foto is mijn dochter. Ze is 13 jaar en is sinds begin april verdwenen. De politie heeft geen enkel spoor en doet alles er aan om haar te vinden. Ik ben doodongerust en kan alle hulp gebruiken in het vinden van mijn dochter. Politie Deurne-Noord is het kantoor waar u moet zijn moest je een tip hebben van waar ze kan zijn. Maarrrr wat lees ik in het archief van Tros Vermist uit het archief van maart (!): TROS Vermist > Nieuwsarchief Naomi van Loon terecht De 13-jarige Naomi Van Loon uit Merksem (België) is weer thuis. Nadat ze twee weken geleden wegvluchtte uit een jongereninstelling, klopte ze aan bij haar moeder. De jeugdbrigade pikte Van Loon onmiddellijk na haar thuiskomst op. Ze verschijnt vandaag voor de jeugdrechter in Antwerpen. blablabla.... DUSSSSS: voor dat je iets klakkeloos doorstuurt misschien handig om effe te kijken of het schaap in kwestie niet al maanden weer thuis is (scheelt echt bergen spam, want ik kan me niet voorstellen dat er nog hyves-mensen zijn die al die doorstuurmailtjes leuk vinden (waarbij de kop van het artikel eerst 56 keer langs komt omdat dat is vergeten te deleten)) He dat lucht op =D>
Toevallig las ik dat mailtje net op hyves , en dacht ik nog van wat triest dat je als moeder je kind zo moet zoeken , maar ze is dus al terug , scheelt inderdaad heel wat gedoe ...
ik word er ook knetter gek van van al die spam berichten ik krijg ook berichten van groepen waar ik niet eens lid van ben word er echt moe van
FW berichten gaan bij mij zowieso per direct in de prullenbak maar ik word er goed beroerd van elke x weer die berichten
als er nou echt iets aan de hand is wil ik best meezoeken naar een verdwenen kind. maar de meeste mensen sturen de berichten als blind en dom vee door, zonder te checken hoe oud het bericht is :S erg irritant
Erg zonde van zo'n medium als het internet waardoor je zoveel mensen tegelijk kan berijken als er ECHT iets loos is. Want het zal je kind maar zijn die zo spoorloos verdwenen is! Maar als zulke mailtjes idd door jan en alleman maar zonder te controleren of het nog nodig is door gestuurt worden waardoor je dus soms gewoon 3x dezelfde noodkreet die allang niet meer bestaat voorbij ziet komen word het nuttige er van ook teniet gedaan. Want idd dan ga je die onzin "on sight" deleten. Met waarschijnlijk de kinderen die nog wel zoek zijn, erbij. Echt erg zonde.
Ik word er ook gillend gek van! AAAAAAAh!!! Vandaag kreeg ik weer eens die antieke mail over het feit dat je geld van Microsoft zou krijgen als je de mail zou doorsturen... hoe dom kun je zijn?
Ik wordt ook schijtziek van die mailtjes...elke dag zitten er weer 30 mailtjes in mijn inbox. Ik lees ze niet eens, ze gaan gelijk de prullenbak in! Heb al gekeken of ik die mailtjes kan blokkeren maar kan het nergens vinden.
AMEN! =D> Maar gelukkig heeft het wel gewerkt voor mijn tante! Mijn nichtje was weggelopen en dankzij Hyves is ze teruggevonden