n.a.v. een opmerking in een bepaald topic vroeg ik me af wat jullie leukste, gekste, mooiste of raarste droom is geweest. zal gelijk zelf maar beginnen Heb paar maand geleden gedroomd dat ik met een bruine beer thee aan het drinken was boven in een boom (zo'n boom met lange punt uit tekenfilms).. Toen ik wakker werd vroeg ik aan mn man waar de beer was gebleven want hij had zn thee nog niet op Kom maar op met die verhalen
Ik heb een keer gedroomd dat er een kat op mn balkon zat te miaauwen heel hard en toen ging ik kijken had ie allemaal kittens gekregen Toen ik wakker werd zei ik tegen mn vriend ga eens bij de kittens kijken op t balkon
Hier ook een berendroom Gedroomd over mijn vader die achterna gezeten werd door grizzleyberen...al zwemmend over het Gardameer?????????? Tja...
Ik heb weleens gedroomd dat ik meedeed aan een spelprogramma en heel veel geld had gewonnen, ik werd dan ook heel blij wakker, helaas viel een paar minuten later het kwartje......das balen. Nu ik zwanger ben droom ik trouwens helemaal raar en heel intens, alleen onthoud ze niet allemaal.
Ik heb wel eens gedroomd dat ik wakker werd door een reuzeschildpad die de stad aan het platstampen was. Mijn ouders zaten in de huiskamer en hadden niets door. Toen ik uit het raam keek stond de schildpad op het punt ons huis plat te stampen. Toen werd ik 'wakker' en rende opgelucht de huiskamer in met de gedachte dat het gelukkig maar een droom was. Toen keek ik weer uit het raad, stond die schilpad er weer. AAAhhh! En toen werd ik echt wakker.... Hele vreemde droom was dat...
had ik tijdens mn zwangerschap.. Toen kwam ook de beer voorbij.. 3 weken geleden ofzo ook zo vaag gedroomd.. best eng ook haha. In mn droom lag ik te slapen (was niet eens ons eigen huis) hoor ik geklop op de ruiten, dus gekeken, maar zag alleen een buurvrouw op een balkon staat te zwaaien met haar vuist.. Dus weer gaan slapen, weer geklop op de ruiten.. Staat er ineens een vent voor mijn ramen.. Best een lekker ding nog haha.. Hij keek ineens heel boos en zijn mond ging open en zakte de mond zo naar beneden.. Gauw naar mijn zoontjes kamer gelopen en hem in mn armen genomen, en gebukt onder de verwarming.. Wandelt die vent zo door de ramen met een eng snurk geluid.. En toen werd ik wakker haha.. zo vaag.. Ben gelijk naar beneden gelopen voor een glas water en een peuk haha.
Een tijdje terug heb ik deze droom gehad: Ik droomde dat ik samen met mijn moeder in de auto zat en we moesten gaan tanken. Bij het tankstation aangekomen lag alles onder water. Eerst een hele discussie met mijn moeder wie er ging betalen, en na een tijdje ging ik dan maar. Ik stond tot aan mijn knieeen in het water toen een klein meisje een bal naar mij toe gooide en vroeg of ik mee wilde spelen. Ik dacht bij mezelf 'ach, ik ben toch al nat, dus dat kan ik wel doen' En ik dook echt in het water (ik kon ineens niet meer staan, omdat het te diep was) na een tijdje heen en weer gegooid te hebben met de bal, zat ik ineens weer in de auto (kurkdroog ) Ik zit op de bestuurders stoel en mijn moeder op de bijrijders stoel. We zitten echt een tijdje als 2 koosjes naast elkaar todat mijn moeder ineens zegt "Ga maar rijden hoor" waarop ik echt verontwaardig zeg "Ja, hallo, jij moet gas geven hoor, anders komen we niet ver" "Oh ja, da's waar" zegt mijn moeder.... En zo rijden we weg, ik stuur en mijn moeder geeft gas. Daarna werd ik wakker. En als je denkt dat dit een vage droom was, dan wordt het alleen nog maar vager, want de hele droom had een soort oranje gloed over zich heen...