Jongen (12) overleden na aanrijding vrachtwagen

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Moesje1, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

Jongen (12) onder truck
    ZOETERMEER - Een 12-jarige jongen is dinsdagavond overleden nadat hij met z’n fiets onder een vrachtwagen is gekomen. De vrachtwagenchauffeur (21) die hem aanreed, is er ‘kapot’ van.
    De jongen wilde omstreeks kwart over vijf ’s middags op de Eerste Stationsstraat in Dorp rechtdoor rijden, maar de chauffeur van een Gronings transportbedrijf die bij het verkeerslicht rechtsaf de Karel Doormanlaan in wilde slaan, zag de 12-jarige over het hoofd. Na enkele meters kwam de chauffeur erachter dat er iets onder zijn oplegger was gekomen.

De jongen is ter plekke door ambulancepersoneel gereanimeerd en naar het Sophia Kinderziekenhuis in Rotterdam vervoerd. Daar is hij overleden.

Dat was hier in Zoetermeer.. toen we erlangs reden (voor zover het mogelijk was) zag ik het jongentje liggen, en zag die vrachtwagen.. nou toen kreeg ik toch wel tranen in mijn ogen hoor.. :cry: we waren onderweg naar mijn mams en toen las ik op internet dat hij al is overleden :cry:

Vreselijk als je ineens de politie aan je deur krijgt ook met zo'n bericht..

2. Nou idd vreselijk. Je zalzo'n berichtje maar thuiskrijgen.

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    pfff erg zeg :(

4. mickey80

mickey80 Actief lid

24 aug 2008
    359
    1
    18
    woon er 2 straten vandaan heftig hoor. Moet er niet aan denken dat mijn dochter er straks fietst.... die ouders, die chauffeur........ geen woorden hiervoor

5. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    koude rillingen lopen me over het lijf...
    Mn oudste die alles behalve handig is in het verkeer (pdd-nos en dingen tegelijk doen is NIET zijn sterkste kant...fietsen/sturen/verkeer is enorm lastig hierdoor) is vandaag op zn fietsie met de klas mee n dorp verder. Hij vond t erg spannend (en dan word multi tasking nog moeilijker voor hem) en mama vind t misschien NOG wel spannender. En dan lees je zoiets over n jochie wat ongeveer zijn leeftijd heeft... brrr

R.I.P. manneke :(

6. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    verschrikkelijk....

Voor beide families veel sterkte toegewenst.

7. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    wat vreselijk, ook heel erg voor die chaufeur zeg!

8. lievebeesje

lievebeesje Actief lid

4 jan 2007
    454
    0
    0
    friesland
    afschuwelijk ........ ik heb het van heel dicht meegemaakt , mijn neefje ook 12 jaar oud die 8 jaar geleden toen mn zoontje nog geen 6 weken oud was door een trein geschept , heb het nog steeds geen plekje kunnen geven , ben door dit bericht ook weer heel dicht bij die bewuste dag

ouders familie vrienden en kennissen heel veel sterkte!

liefs greetje

9. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.156
    8.130
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    idd vreselijk o mzon bericht te krijgen, maar ook om zon bericht te brengen...

10. Ech verschrikkelijk. Een kennis van mijn zusje reed achter de vrachtwagen. gelijk erheen gerend maar hij kon maar 1 naar geluid uitbrengen. Slapeloze nachten heeft ze.

Gelukkig gaan ze het kruispunt nu aanpakken. Zijn al meer ongelukken gebeurt daar rijden heel veel vrachtwagens van Nutricia

11. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Mijn man heeft het ook "gezien" tijdens zijn werk.. Hij wist alleen niet dat hij was overleden..
    De dag erna zag hij allemaal bloemen liggen en wist genoeg..
    Mijn man "kent" de chauffeur :(
    (hij is beveiliger bij nutricia en ziet en spreekt hierdoor veel chauffeurs)

12. Lijkt me ook verschrikkelijk voor de chauffeur

Deel Deze Pagina