pas kreeg ik ergens ene mail van dat je kon zien wie jouw had verwijderd als vriend op hyves. daar heb ik me aangemeld toen. en nu eindelijk...... heeft iemand me verwijderd zag ik. maar hoe kom ik er nu achter wie???? iemand enig idee???
weet je zeker dat dat niet zo'n link is als msn had. Waardoor je wachtwoord werd achterhaald voor hotmail..
ow geen idee naaah hotmail kom ik toch nooit, ( heb ooit 100 jaar geleden weleens een account aangemaakt maar doe er niets mee) goh geen idee.
volgens mij staat dat ook gewoon in de hyves homepage! sommigen hebben het ook in hun handschrift staan. dus zou wel moeten kunnen. ff mailen met hyves zelf?
Pimp My pro bedoel je? Dat werkt niet meer, ze hebben wel een andere gevonden Plocky.com. Heb het zelf nog niet geprobeerd.
Bedoel je misschien de website geenvriend.nl. Volgens mij heette die site zo (weet het niet zeker meer). Daar kan je je inschrijven en als iemand je dan op hyves verwijderd als vriend kan je daar terug zien wie je heeft verwijderd. Misschien heb je er wat aan...
Maar het hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn dat die persoon jou verwijderd heeft, maar dat die persoon gestopt is met hyves. En meestal kom je er na een tijdje wel achter toch? Wie je al lang niet meer online hebt gezien in je lijstje... Tenzij je natuurlijk 400 vrienden hebt.
klopt die was het en ik ben erachter dus nu. HET WERKT!!! WEET WIE ME VERWIJDERD HEEFT. EN NOU NIETS AANVERLOREN HAHAHA nog even goed gekeken bij andere die haar hadden en denk dat ze dr acount helemaal verwijderd heeft idd.