normaal gesproken krijgen wij het salaris altijd de 24e savonds, maar het was gisteren zondag, dus is nog niet gestort. nu moeten wij vanmiddag heel veel geld pinnen voor de huur van ons nieuwe huis. (wat er nu dus niet op staat.) het zal toch nog wel gestort worden vandaag? misschien ben ik heel ongeduldig (het is nog vroeg..), maar we hebben het echt nodig. ik weet dat er vroeger bij de abn vaste tijden stonden op transacties, maar weten jullie hoe laat de transacties meestal zijn bij de fortis?
als er bij mij geld gestort word dan staat het er stipt 6 uur in de avond pas op. mijn man zijn salaris gaat naar de rabo daar is het 1 uur en mijn salaris op de fortis pas om 6 uur
ik hoop het toch niet.. dan is de woningbouw al dicht!! verdomme.. vriend had vandaag vrij genomen, zodat we dus de sleutels konden gaan krijgen, behang ed konden kopen. heeft nu voor jan l*l een vrije dag opgenomen en moet morgen weer werken, dus geen tijd voor sleutels en behang.
Fortis verwerkt altijd heel laat alle transacties. Er worden 2x per dag door Interpay transacties aangeboden. En omdat er in het weekend dit niet gedaan wordt, zal Fortis het in de middag vaak verwerken. Het kan gebeuren dat het er vanavond pas opstaat. Ik hoop echter voor je dat het er sneller opstaat.
wij hebben hetzelfde ik zou het gister moeten krijgen en heb het dan normaal voor het weekend, niks dus mijn vriend zou het vrijdag moeten krijgen maar heeft ook nog niks....
Oh jeetje meid dat is balen! Hebben jullie ook niet een beetje spaargeld achter de hand...dat je het eerst daarvan betaald?