En dan heb ik het over aardige mensen. Ik was vandaag mijn mobieltje kwijtgeraakt tijdens het fietsen. Ik ben nog teruggegaan en overal gezocht en niks kunnen vinden. Na een paar uurtjes gaat de huistelefoon dat iemand hem heeft gevonden. Nu gaat ze hem via de post opsturen. Goed hé! Ik ben zo blij!
Ik heb nog wel vertrouwen in de medemens hoor Ik krijg zo vaak te horen 'mevrouw u laat iets vallen' of iemand die me voor laat gaan, vriendelijk naar me knikt, etc.
Idd ze bestaan nog steeds! Voor een paar weken terug verliest mijn schoonpa (lees: zit in een electrokar en is erg slecht terbeen en nogal verstrooit soms) zijn portomonee. Hij had voor een jaartje terug ofzo mijn telefoon nummer gevraagt en die hebben we in zijn portomonee gedaan. Sta ik in de winkel belt er een vrouw me op om te vertellen dat ze zijn portomonee gevonden heeft! Ook die week was mijn man zijn gsm vergeten op het werk,een pool (heb niks tegen de mensen puur toeval,niet om te discrimineren!) en die wou hem mee nemen,een andere collega zei dat hij van mijn man is en heeft hem netjes uitgezet mee naar huis genomen en de volgende dag terug gegeven!
mijn broer had dat laatst op een dance party was hartstikke druk was ze tel uit zijn broek zak gevallen.. op een gegeven moment werd ze vriendin gebeld en had iemand hem op het feest gevonden dus hij had hem dan ook weer terug.. tegenwoordig doen niet meer zo veel mensen zo lief
inderdaad super! Had laatst met fietsen een gsm gevonden. Heb deze gelijk afgeleverd bij de politie en kreeg later van die mevrouw een lieve kaart in de bus. Daar doe je het toch voor!
Ik heb wel eens 200 euro op straat gevonden. Netjes aangegeven bij de poilitie maar de "dader" is het nooit komen ophalen. Dus het geld was voor mij (ze hebben een jaar de tijd geloof ik... tot die tijd bleef het ook in mijn beheer )
Ook ik ben zo aardig om andermans eigendom terug te geven.Heb afgelopen maandag een tamme papegaai op straat gevonden.Aangemeld bij amivedi en vandaag is de eigenaar gevonden.Kreeg vanmiddag van die mevr een hele grote bos bloemen.En dat vond ik dan weer heel netjes van die mevr.
ja gelukkig zijn ze er nog steeds ik kom het soms ook nog wel tegen hi hi maar niet altijd jammer maar ja niks aan te doen hihi
tja ik vind het niet meer als normaal maar je mag inderdaad tegenwoordig blij zijn als iemand zoiets doet ja.... xx
Mijn moeder is hem een tijd geleden ook kwijt geraakt, en mijn (stief) vader werd toen ineens gebeld door een vrouw of hij wist van wie die telefoon was, en zo heeft mijn moeder hem dus terug gekregen
Ik heb een keer mn hele tas in de trein laten liggen Ik hou mn tas altijd bij me, maar het was suuuuperdruk dus had ik 'm in het bagagerek gelegd. Omdat ik dat dus nooit doe had ik er nooit meer aan gedacht en 'm daar ook lekker laten liggen toen we uitstapten Een kwartiertje later werd mn ex gebeld met mijn telefoon, een meneer had 'm gevonden, zat nu op een metrostation ergens in Rotterdam en daar kon ik 'm weer komen halen.. Was wel eng hoor, het was savonds laat, wie weet wat voor creep er daar met mijn tas zat Maarja, alles zat er in, m'n ipod, telefoon, portemonnee, treinabonnement van 365, dus zijn we er toch maar heen gegaan Komen we op dat station, zit er gewoon een conducteur van de NS met mijn tas.. Hij was stiekem eerder uit dienst gegaan, daarom had ie 'm niet gewoon naar de gevonden voorwerpen van de NS gebracht