absoluut hyves....zit er elke dag op en vind het nog steeds veel leuker dan facebook...kan daar maar niet aan wennen...
Facebook! Vond er in het begin ook niet zoveel aan, maar het is zoooooveel makkelijker, sneller, overzichtelijker dan hyves. Op hyves wordt je ook doodgegooid met reclame, daar irriteer ik me mateloos aan. En een groot voordeel is ook dat je met de hele wereld contact kunt houden, niet alleen met mensen uit nederland. Wat ik ook handig vind bij facebook is dat je niet overal een gadget voor moet aanmaken etc, en dat als je iets wilt delen de facebook knop overal wel bij staat dus je niet zo moeilijk hoeft te doen met codes enzo. Vind het wel jammer dat je je pagina niet zelf kunt stylen, maarja ik kijk ook alleen om te weten hoe het met mensen gaat die ik nauwelijks zie. Hoe vaak mijn buurvrouw vandaag naar de wc is geweest hoef ik ook niet perse te weten..
Iemand zei dat hyves meer mogelijkheden heeft dan facebook, maar wat kan hyves dan wat facebook niet kan? Ben wel benieuwd eigenlijk, heb nog niets gevonden (ok afgezien van het stylen dan)
Toch meer hyvs! Maar vrijwel iedereen heeft bij beide een acount. Probeer me te verdiepen in Facebook, en ind mis de "gezelligheid". Ken dus ook de snufjes nog niet zo goed! Vinden jullie facebook dan niet onoverzichtelijk? Of is dat echt een kwestie van wennen? Wat was er trouwens eerder? Heeft Raymond hyves van Facebook gejat????
Ik heb Facebook, maar snuffel stiekem ook nog wel eens op mijn hyves account! Ik vind facebook veel overzichtelijker en minder kinderlijk! (Sorry dames!)
Ik heb op allebei een account. Ik heb toch voor facebook gekozen, omdat ik daar uit meer landen vrienden heb. Ik woon in Portugal en mijn portugese vrienden gaan niet zo om met hyves. Ik gebruik facebook ook voor de spelletjes. Daarom heb ik ook niet zoveel persoonlijke informatie en fotos op facebook staan. Hyves is wat meer voor de mensen die ik persoonlijk ken en via een aantal fora. Mijn hyves is ook wat meer afgeschermd en daar zet ik wat meer fotootjes van Ilana op.
Ik heb ook beide. maar gebruik facebook meer. Mijn vrienden komen uit allerlei uithoeken van de wereld en die kennen hyves niet
Ik heb beide maar ik gebruik eigenlijk mijn hyves account veel meer, ben daar ook goldmember! Facebook gebruik ik alleen maar als ik nieuwe berichten heb!
Facebook! Ik heb schoonfamilie in het buitenland zitten en kan zo mooi contact met ze houden. Hyves gebruik ik sinds paar maanden niet zo intensief meer.
Facebook! Snapte er in het begin ook echt niets van, maar nu ben ik er dagelijks op te vinden. Vind het vooral handig om contact te houden met mijn vriendinnen, die wonen allemaal nogal redelijk ver weg en zo blijven toch op de hoogte van elkaars leven. Dat idee van zwangerschapspagina op FB vind ik heel goed, ben alleen niet zo handig in die dingen om het zelf te doen.
hier momenteel fb dit ook omdat hier veel meer vroegere vrienden op te vinden zijn. al vind ik hyes er gezelliger uitzien.
Ook ik heb beide, maar vind FB veel onoverzichtelijker en vindt het rete irritant dat je niet kan zoeken als je niet ingelogd bent! Hyves ziet er wat gezelliger uit, niet alleen omdat je je profiel kunt pimpen,maar gewoon overall nodigt het meer uit. FB heb ik eigenlijk alleen maar omdat ik een penvriendin in Roemenie heb en daar kan ik nu veel makkelijker contact mee houden.
Ik heb ze allebei Hyves en Facebook. Maar Facebook kom ik heel weinig met vergelijking tot hyves, daar kom ik iedere dag wel een paar keer op. Facebook daarintegen 1 keer in de maand of nog niet eens.
Facebook, is internationaal dus leuk om wereldwijd contact te houden met iedereen! Ziet er ook wat strakker en minder kinderlijk uit dan Hyves, ken vooral pubers die daarop actief zijn.
Ik vind hyves veel leuker maar heb ook facebook maar daar zit ik nooit op ik zet er af en toe foto's op voor mijn fam uit frankrijk spanje en engeland want die kunnen natuurlijk niet op hyves komen