Hyves VS Facebook

Discussie in 'De lounge' gestart door miekie82, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hyves VS Facebook

1. hyves

2. facebook

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik heb bij allebei een account maar ik vind hyves steeds kinderachtiger worden eigenlijk, de kinderen die er een account hebben worden ook steeds jonger. Dus ik ben voor een groot deel overgestapt en zodra een aantal mensen ook is overgestapt stop ik met hyves.

2. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Hyves : kinderlijk, traag, nationaal, overzichtelijk, grote naamsbekendheid
    FB : snel, internationaal, Linkedin/Twitter combi met Iphone/Ipad app fantastisch

Voor beiden valt wat te zeggen, professioneel werk ik met beide, de online marketing mogelijkheden voor FB zijn uitgebreider en werken beter (relatief) (FB personeel komt van google ;))
    Voor mij Facebook.

3. Meisjesmama

Meisjesmama Niet meer actief

Ik ben helemaal vertrouwd met Hyves, dus ik heb totaal behoefte om me nu ineens te gaan verdiepen in Facebook.

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Maar ligt dat kinderlijke dan ook niet aan de vrienden die je hebt?
    Ik heb daar namelijk helemaal geen last van omdat ik bijna geen kinderen in mijn lijst heb staan. De jongste is mn oude buurjongen en die is nu 9 geloof ik.
    Heb er 2 pubers in staan, waarvan 1 het broertje van mijn vriend is, maar die is niet zo actief.

5. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Dat zou kunnen, maar het is ook de hele opmaak die mij gewoon wat kinderachtig aandoet. Maar misschien ben ik wel een ouwe zeikerd, dat kan natuurlijk ook. :D

Deel Deze Pagina