hoi, die pendels zijn bij sommige mensen zo dichtbij elkaar! bv : 3 x nov of 5 x dec. Maar bij mijn zijn die zo ver van elkaar? Is dit wel juist? xxx
Hoi Daiske een pendel is een voorspelling die iemand doet door een touwtje met ring o.i.d. rond te laten draaien. En dat iedereen iets anders pendelt kan natuurlijk! Bij mij zijn pendels nog nooit goed geweest.
Kwam het uit of niet? omdat je zegt nooit goed geweest te zijn? Voor of na de voorspelling van de pendels?
Ik heb voor de lol meegedaan En ik had 3 verschillende uitkomsten, maar 1 ervan was wel goed... daar werd voorspeld dat ik in okt zwanger zou zijn, van een jongen, dus er is al 50% waar x
Ik bedoel te zeggen dat ik al een aantal keer heb laten pendelen en dat ze niet uitkwamen. Zoals Natasja al zegt: het is gewoon voor de lol.
Ik had 6x oktober en 1x september en allebei niet uitgekomen nu nog 1x dec, 1x jan, 1x mei en 1x juni, dus ik merk het wel ik pin me er niet op vast
Ik heb 7 pendels. Er zijn er 3 niet uitgekomen. Nu nog 4 te gaan, waarvan 3 zou ik op dit moment zwanger moeten zijn (zou kunnen) en 1x in oktober. Wat ik wel grappig vind is dat er 6x een jongen voor mij gependeld wordt. Je moet er niet vanuit gaan dat pendels waarheid worden, het is gewoon voor de lol en als het wel uitkomt is het helemaal leuk!
Dank je wel Manny. Weet niet of we optijd geklust hebben, maar hopelijk is het toch raak!!! begin een btje ongeduldg te worden en iedereen om mij heen lijkt maar zwanger te raken hahahah Jij lekker genieten van je zwangerschap!
een pendel is een voorspelling van iemand ver weg die jou en met name je lijf en dat van je vent niet kent..! ik hecht er dus evenveel waarde aan als aan een horoscoop in de krant. minder nog misschien.. maar als het je toch positieve gevoelens of hoop geeft is dat altijd gezond, but, als je het verstandelijk overdenkt geeft het geen enkele houvast uiteraard. het feit DAT ze zo ver uit elkaar liggen zegt iets over de ' random ' van de pendels, vind ik. ik ben in dik 2 jaar nooit goed gependeld (paar x laten doen door die tijd heen) en de maand dat ik zwanger werd had niemand voorspeld. behalve ik! sorry als ik een te cynisch/verstandelijk praatje heb over pendelen! ik geloof trouwens wel in dat mensen dingen kunnen aanvoelen van/over een ander, maar niet op deze manier. voordat met mij voor nuchtere miepje uitmaakt!
Inderdaad ik denk dat het gewoon een leuk iets is, maar het blijft toch redelijk onvoorspelbaar... En wat de andere meiden al zeggen, afwachten wie er gelijk krijgt (al liggen mijn pendels errug dicht bij elkaar, spannend haha)
De pendels die voor mij zijn gedaan liggen ook best ver uit elkaar, maar dat kan er natuurlijk mee te maken hebben dat ik nog niet precies weet wanneer ik met de pil ga stoppen (eerst ander huis en werk vinden). ps. hoop natuurlijk op december 2009