Ik accepteer alleen mensen waar ik nog regelmatig contact mee heb, of mensen die ik door contact uit het verleden niet uit het oog wil verliezen. Iemand die mij niet kent hoeft ook niet mee te lezen!
Alleen bekenden. En daar horen een paar septembermama's en augustusmama's (en nog wat andere forum-meiden) ook bij, maarja die zier ik inmiddels ook als bekenden. Maar die heeeele vage kennissen enzo heb ik eruit gegooid.
er staan een paar mensen in van een ander forum die ik nog nooit ontmoet heb,(stuk of 5) maar spreek ik wel dagelijks. Verder goede vrienden en mensen van scholen waar ik op gezeten heb, maar dan ook alleen de mensen waar ik toen mee omging. Ik accepteer niet iedereen nee, er is iemand van een oude school die mij wil toevoegen, maar ik ging er toen nooit mee om. Die heeft mij gewoon bij iemand anders zien staan en wil zo veel vrienden krijgen. Die weiger ik dus.
Ik heb 314 vriendjes en zijn allemaal familie/vrienden/collega's en bekenden van ons. Ik voeg geen mensen toe die ik niet ken.. Zie daar het "nut" niet echt van in..
Ik heb ook hyves. Ik heb er vrienden instaan die ik ken. Van vroeger van school, en ook weer vrienden van broers en zus. Maar ik spreek ze lang niet allemaal. Maar ik heb er geen onbekende instaan.
Ik heb alleen bekenden in mijn lijst zitten, van de mijn oude scholen,werk en familie. Onbekenden accepteer ik nooit.
ook alleen bekende heb er n stuk of 130 geloof ik.. ben niet zo;n zware hyver geloof ik hahaha sta niet elke dag in me www te schrijven heb geen blog en veel krabbels reageer ik niet eens hahahaha eigenlijk vind ik hyves helemaal niet zo leuk... maar kan wel lekker alle roddels lezen
Hier ook alleen bekenden in hyves, veel vrienden en familie. Een paar vroegere bekenden, bv oud klasgenoten ofzo. Heb mijn hyves ook afgeschermd staan voor niet vrienden van mij, zeker de foto's en de blogs die hoeft niet iedereen te zien. Krabbels kunnen volgens mij vrienden van vrienden wel lezen maar daar staan geen gekke dingen.
Ik heb ook alleen bekenden in mijn lijst. Maar daar zitten ook wel klasgenootjes ofzo bij die ik al jaren niet gezien heb maar via hyves dus nog wel eens spreek.
Ik voeg alleen bekenden toe, dus ja, het zijn allemaal bekenden. Het zijn vooral familie, vrienden en vroegere klasgenoten. Ook de dames van de oktober2009beebies staan er tussen en vallen voor mij inmiddels onder de bekenden, hoewel we elkaar nog niet echt gezien hebben.
Ik heb nu 233 in mijn lijst en ik ken ze allemaal. Allemaal oude klasgenoten, buren, familie en vrienden en collega's.
Ik heb 136 mensen in me lijst staan, de meesten zijn bekenden, vrienden, familie, oud klasgenoten. En een paar mensen van zwangerschapspagina
Ik heb geen hyves, hoef niet zo nodig alles te delen met jan en alleman. Zit hier al, kost al tijd zat
ik heb er 20 of zo, maar dat zijn echt familie leden en vrienden vriendschapsverzoeken van alles wat niet in die 2 categorieen valt accepteer ik niet! wil wel een uitzondering maken voor zw.p meisjes hoor