hyves

Discussie in 'De lounge' gestart door stampertje, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

in mijn hyves heb ik

1. Alleen bekenden

2. meerendeel bekenden

3. evenveel bekenden als onbekenden

4. meerendeel onbekenden

5. hyves wat is dat???

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    heb nu 206 mensen in mijn lijst.. ik ken ze allemaal persoonlijk behalve op een paar dec.mama's na..

2. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Ik accepteer alleen mensen waar ik nog regelmatig contact mee heb, of mensen die ik door contact uit het verleden niet uit het oog wil verliezen. Iemand die mij niet kent hoeft ook niet mee te lezen!

3. Pris

Pris Fanatiek lid

Op een paar sept 2007 mama's na die ik nog nooit heb gezien zijn het allemaal bekenden.

4. 4days

4days Niet meer actief

Alleen bekenden. En daar horen een paar septembermama's en augustusmama's (en nog wat andere forum-meiden) ook bij, maarja die zier ik inmiddels ook als bekenden. Maar die heeeele vage kennissen enzo heb ik eruit gegooid.

5. tulip

tulip Niet meer actief

er staan een paar mensen in van een ander forum die ik nog nooit ontmoet heb,(stuk of 5) maar spreek ik wel dagelijks. Verder goede vrienden en mensen van scholen waar ik op gezeten heb, maar dan ook alleen de mensen waar ik toen mee omging. Ik accepteer niet iedereen nee, er is iemand van een oude school die mij wil toevoegen, maar ik ging er toen nooit mee om. Die heeft mij gewoon bij iemand anders zien staan en wil zo veel vrienden krijgen. Die weiger ik dus.

6. mh81

mh81 Bekend lid

29 jan 2009
    748
    11
    18
    Ik heb 314 vriendjes en zijn allemaal familie/vrienden/collega's en bekenden van ons. Ik voeg geen mensen toe die ik niet ken.. Zie daar het "nut" niet echt van in..

7. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik heb ook hyves.
    Ik heb er vrienden instaan die ik ken.
    Van vroeger van school, en ook weer vrienden van broers en zus.
    Maar ik spreek ze lang niet allemaal.
    Maar ik heb er geen onbekende instaan.

8. Butterfly03

Butterfly03 Niet meer actief

Ik heb alleen bekenden in mijn lijst zitten, van de mijn oude scholen,werk en familie.
    Onbekenden accepteer ik nooit.

9. MissT

MissT Niet meer actief

Ik heb een hyves samen met mijn vriend en wij hebben er alleen mensen in staan die wij kennen..

10. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    ook alleen bekende :D heb er n stuk of 130 geloof ik.. ben niet zo;n zware hyver geloof ik hahaha sta niet elke dag in me www te schrijven heb geen blog en veel krabbels reageer ik niet eens hahahaha eigenlijk vind ik hyves helemaal niet zo leuk... maar kan wel lekker alle roddels lezen :D

11. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.423
    447
    83
    Limburg
    Hier ook alleen bekenden in hyves, veel vrienden en familie. Een paar vroegere bekenden, bv oud klasgenoten ofzo. Heb mijn hyves ook afgeschermd staan voor niet vrienden van mij, zeker de foto's en de blogs die hoeft niet iedereen te zien. Krabbels kunnen volgens mij vrienden van vrienden wel lezen maar daar staan geen gekke dingen.

12. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Ik heb ook alleen bekenden in mijn lijst. Maar daar zitten ook wel klasgenootjes ofzo bij die ik al jaren niet gezien heb maar via hyves dus nog wel eens spreek.

13. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Ik voeg alleen bekenden toe, dus ja, het zijn allemaal bekenden. Het zijn vooral familie, vrienden en vroegere klasgenoten. Ook de dames van de oktober2009beebies staan er tussen en vallen voor mij inmiddels onder de bekenden, hoewel we elkaar nog niet echt gezien hebben.

14. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik heb nu 233 in mijn lijst en ik ken ze allemaal. Allemaal oude klasgenoten, buren, familie en vrienden en collega's.

15. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.032
    1.853
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb 136 mensen in me lijst staan, de meesten zijn bekenden, vrienden, familie, oud klasgenoten.
    En een paar mensen van zwangerschapspagina

16. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ik heb geen hyves, hoef niet zo nodig alles te delen met jan en alleman. Zit hier al, kost al tijd zat :D

17. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Meerendeel bekende maar ook een paar BNers.

18. namya

namya Niet meer actief

ik heb er 20 of zo, maar dat zijn echt familie leden en vrienden

vriendschapsverzoeken van alles wat niet in die 2 categorieen valt accepteer ik niet!

wil wel een uitzondering maken voor zw.p meisjes hoor :D

19. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    ik heb er genoeg ik heb er iets van 300 ofzo
    verder ken ik ze bijna allemaal wel

20. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik heb er 215 in m'n lijstje staan, zitten oude bekenden in van school,werk enz.

Deel Deze Pagina